Ca sa devii cel mai bun specialist in marketing, pentru a face doar ce-ti place castigand si maximul din chestia asta, te-ntreb:

Tu ai plati pe cineva doar pentru ca-ti spune ca stie, ca poate sau ca exceleaza intr-un domeniu? Daca nici tu n-ai face-o, atunci cum te poti astepta ca altcineva sa-ti ceara tie primul ceea ce ai de oferit, daca te limitezi la a-i transmite aceste lucruri, fara sa-i captezi ATENTIA, suficient timp, cat sa descopere el singur, DE CE trebuie sa vrea, DE CE acum si DE CE neaparat de la tine. Cu astfel de EXPERIENTE lucram noi la academie.
Adrian Stavriu trainer este aici

Specialist in marketing ca Da Vinci

Fiecare om are propria arta, chiar daca arta lui este sa schiteze un zambet pentru fiecare zi in care viata-l pune la incearcare. Deci si tu esti un Da Vinci.

Adrian Stavriu in mass-media

Oamenii nu stiu ce vor, pana cand nu inveti sa le arati, ce trebuie sa vrea, daca tu esti sigur ca ai ceva interesant de oferit, care chiar rezolva probl…

ACADEMICIENI IN REZOLVAREA PROBLEMELOR

“Multumeste pentru probleme. Daca ele erau prea simple, atunci altcineva mai putin pregatit ti-ar fi putut lua job-ul.” – Jim Lovell

DE UNDE A INCEPUT POVESTEA

“Marile probleme sunt acolo unde oamenii nu realizeaza mai intai ca ar avea vreuna.” W. Edwards Deming,