Nu trebuie sa fii neaparat specialist in marketing, ca sa intelegi ca problemele sunt, de fapt, oportunitati

Ce oportunitate mai mare crezi ca exista de a te face observat, decat aceea de a rezolva problemele oamenilor mai cu talent? Dar ce te faci, cand oamenii nu-si constientizeaza problemele? Aici este si cheia.

Noi ne vom concentra doar pe “REZOLVAREA SUPERIOARA”

Vei castiga curaj si vei ajunge chiar tu specialist in marketing. Iar pentru asta trebuie doar sa intelegi ce inseamna de fapt “REZOLVAREA SUPERIOARA A PROBLEMELOR” si de unde porneste cel mai mare potential al unei afaceri.
Daca problemele de mai jos ti se par grele, atunci hai sa vedem ce inseamna sa pornesti de la zero absolut…

Iubesc CEEA CE FAC, dar nu reusesc sa castig cat merit

Vei vedea ca nu conteaza ce faci, ci doar cum alegi cui se potriveste cel mai bine ceea ce faci si cum regizezi intalnirea cu acestia, astfel incat sa para ca ei te-au descoperit

As mari preturile, dar sa nu pierd si clientii vechi

Buna ideea de a mari preturile, dar trebuie sa inveti sa pui altceva in loc, exact cum vei vedea, ca fac, cei care, in plina criza, cresc, fara teama de concurenta sau altceva

As vrea sa captez atentia cu DISCURSUL meu, dar n-as vrea sa para ca vand

Esti inspirat, ca-ti doresti sa folosesti discursurile si prezentarile video, pentru a-ti creste vanzarile si a le automatiza, dar si constient in acelasi timp, ca poti fi etichetat

Am cereri de oferta, dar putine se concretizeaza

Traim vremuri DE JUNGLA, in care ajungi sa te bucuri ca aterizezi la destinatie impreuna cu bagajele, dupa ce ai cumparat un bilet de avion la super-promotie, deci nu te mira ca…

Imi doresc cat mai multi clienti ideali, pentru ca cei de acum se rezuma doar la pret

Daca incercam sa multumim pe toata lumea, riscam sa ne pierdem, nu doar energia, ci chiar si pe clientii ideali. De aceea, trebuie sa

As vrea sa lansez ceva INEDIT, dar nu stiu cum va fi primit de consumatori

Buna ideea sa lansezi ceva inedit, pentru ca asta te diferentiaza, dar trebuie sa vezi mai intai ce problema rezolva acel lucru sau serviciu inedit si apoi sa gasesti oamenii c…

0 Comments