Descopera ce-i face pe oameni sa-ti ceara tie primul ceea ce ai de oferit, dar sa se si laude cu asta, fara ca tu sa mai cheltui pe reclama

Cand vine vorba sa transformi ceea ce iti place tie sa faci cel mai mult, in afacerea vietii tale, chiar daca exista o metoda revolutionara si testata de a face asta (“Metoda D.A.I.A.-MEX”), ea nu are cum sa se aplice uniform, pentru ca fiecare om caruia tu te adresezi poate vedea acelasi lucru in moduri diferite in functie de ceea ce traieste el:
1. De momentul cand alegi sa-l informezi

Ce te face sa crezi ca doar tu i-ai trimis o informare acelui om caruia incerci sa-i vinzi si el este perfect constient ca-i trebuie de la tine acel lucru si nu de la altcineva?

Ce sanse crezi ca vei avea sa fii simpatizat, daca trimiti E-mail-uri de informare sau bati la usa cuiva, ca sa-i prezinti oferta ta, crezand ca ii trebuie neaparat ceea ce ai de oferit?

Tu cum te simti cand ti se umple zilnic inbox-ul de E-mail-uri nesolicitate sau cand cineva te intrerupe de la ceea ce aveai de facut sau de terminat, fara ca macar sa te cunoasca?

Ai idee ce poate schimba situatia asta?

2. De disponibilitatea lui fata de a afla lucruri noi

Ce te face sa crezi ca omul caruia te adresezi nu este auto-multumit cu starea lui de moment?

Un client mi-a spus ca lui i-a mers din plin pana in 2008, cand a debutat criza, iar cand i-am aratat ce castiga un alt client de-al meu asemanator, a spus ca el nici n-ar fi visat asa ceva.

Ce crezi ca se intampla cand deschizi discutia si el este din categoria auto-multumitilor? Daca problema, nevoia sau frustrarea, pe care tu o poti rezolva nu este deloc arzatoare pentru el, crezi ca are rabdare sa te mai asculte pana la sfarsit si nu te eticheteaza rapid ca neinteresant si se gandeste in continuare la problemele lui?

Ai idee ce poate schimba situatia asta?

3. De intamplarile nefericite prin care a trecut

Ce te face sa crezi ca omul caruia te adresezi nu a auzit cumva lucruri rele, nu a avut chiar el experiente neplacute sau nu a auzit despre niste esecuri sau sarlatanii care s-au intamplat intr-o situatie asemanatoare?

De unde stii daca, sufocat fiind de tot felul de oferte, nu judeca pe toti cei care-i bat la usa ca pe niste oameni care-i vor numai banii?

Ai idee ce poate schimba situatia asta?

4. De ce stie el despre acel lucru la momentul respectiv

Ce riscuri iti asumi, atunci cand aduci discutia, daca cei carora incepi sa le comunici nu au habar despre ceea ce ai vrea sa prezinti?

Daca nu ai o relatie cu interlocutorii, crezi ca ai sansa sa le captezi atentia, cat sa te asculte pana la sfarsit?

Ai idee ce poate schimba situatia asta?

5. De URGENTA pe care o are la acel moment

Ce simti cand tu ai ceva de facut si cineva insista sa-ti prezinte ceva in scopul de a-ti vinde?

Ce simti tu, cand astepti E-mail-uri importante, iar inbox-ul iti este sufocat cu oferte?

Primesc cel putin doua telefoane pe saptamana de la agenti de asigurari sau de bursa, care vor sa-mi prezinte mari oportunitati de investitie si niciodata nu ma nimeresc in momentele potrivite. Asa mult m-a deranjat chestia asta, incat atunci cand suna un asemenea agent, resping automat orice discutie, chiar daca omul ar putea avea ceva interesant de spus.

Tie nu ti s-a intamplat?

Ai idee ce poate schimba situatia asta?

Sa-ti dau cele mai concludente exemple:

Cauta pe GOOGLE, sau, mai degraba, pe www.amazon.com, te rog:

“Scopul vietii” in limba engleza > Life purpose

cei-mai-bine-platiti-actori

Nu ti se pare extraordinar de relevant ca doar intr-o singura limba si pe un singur website sunt deja 30000 de carti tiparite cu versiuni ale aceluiasi lucru?

Mai poti spune ca stii ce vor altii, atunci cand te pregatesti sa le oferi ceva?

Mai poti avea garantia ca te vor asculta pana la capat, cand tu le oferi tuturor un mesaj uniform?

cei-mai-bine-platiti-actori


Chiar crezi ca ceea ce este frumos si bun pentru tine, este frumos si bun pentru ceilalti?

Cauta pe GOOGLE, te rog > QAJAR PRINCESS si spune-mi ce ai gasit?

Eu am gasit un articol din istoria Iranului, care arata ca 13 barbati s-au sinucis pentru aceasta printesa cu mustata, care le-a refuzat favorurile, fiind considerata standardul de frumusete la acel moment in Persia.

cei-mai-bine-platiti-actori

Mai ai curaj sa juri ca stii ce le place si le trebuie oamenilor, atunci cand te pregatesti sa vinzi acel ceva VALOROS de pe urma caruia ti-ai dori sa castigi, cat sa-ti indeplinesti visul de a castiga bani si-n timp ce dormi?

Din experienta de consultanta in marketing sau servicii de marketing si branding cu peste 800 de firme si experienta de trainer si profesor cu peste 2000 de cursanti, am inteles, dupa multe incercari, ca OAMENII NU STIU CE NU STIU.

DE CE AI NEVOIE INTAI DE TIMPUL LOR?

cei-mai-bine-platiti-actori

CE STATISTICI MI-AU SCHIMBAT MIE, dar iti pot schimba si tie VIATA?

“Oamenii cred in proportie de 90% in ceea ce le spun apropiatii despre un lucru si doar 10% cred in adevarul continut intr-o reclama.”

Daca interpretez corect statistica, pot sa-ti garantez ca pierzi fix 90% din seva afaceri tale, daca te mai gandesti cumva la reclama sau E-mail-uri de informare si nu te gandesti la metode grozave de a-i face pe oameni sa vorbeasca despre ceea ce ai tu de oferit?

Ei bine, asta face “Metoda D.A.I.A.-MEX” pentru tine:

1. Iti aduce la usa numai CLIENTI IDEALI, cei care inteleg cel mai repede ceea ce ai de oferit si sunt gata sa si plateasca pentru asta, fara a pune accent pe pret, ca sa nu stai sa explici la nesfarsit cat de mult ai pus suflet in ceea ce ai pregatit si ca merita sa aiba asta CHIAR ACUM;

2. Le da acestora toate motivele sa se laude cu ceea ce au DESCOPERIT la tine in timp ce cumparau, ca sa poti castiga si-n timp ce dormi. Dar asta nu se poate face decat regizand o experienta de cumparare total contraintuitiva, fata de ceea ce stiai pana acum, ca sa poti obtine acel WOW din partea lor.

Ca sa descoperi ce-i face pe oameni sa-ti ceara tie primul ceea ce ai de oferit, urmareste cele mai importante 4 veleitatile ale “Metodei D.A.I.A. – MEX”.

Daca investesti un minut, ca sa-mi spui care situatie din cele 4, se potriveste cel mai bine provocarilor tale:

TransforLAUNCH – Cum sa regizezi lansarea unui produs, unui serviciu, unei consultante, unui curs sau unui produs artistic si sa castigi exact cat ti-ai propus, fara sa depinzi vreodata de reclama, astfel incat oamenii nu doar sa aprobe ca le va trebui candva ce ai tu de oferit, ci sa simta ca au nevoie de el chiar acum.

ExperiTRUST – Cum sa inventezi CONTEXTE care-ti fidelizeaza clientii mai repede, mai destept si mai eficient, decat ar putea-o face concurentii tai, recastigandu-i si pe cei pierduti

Sponsor My Dream – Cum sa-ti imbraci proiectele-n CONTEXTE, pentru care sponsorii sa se intreacă in a-ti oferi sprijinul financiar, fara sa te mai gandesti ca proiectul tau nu poate fi realizat din lipsa de bani sau de ajutor din partea partenerilor, pe care i-ai vizat

Most Wanted CONCEPT – Cum sa inventezi, sa impachetezi si sa vinzi consultanta, concepte si idei, mai atractive decat competitorii tai si cum sa le transformi in francize, emisiuni de radio, Youtube sau TV si sa castigi exact cat ti-ai propus din vanzarea lor, fara ca ideile sa-ti poata fi furate.

Iti voi trimite trei materiale gratuite, care sa se potriveasca fix provocarilor sau preocuparilor tale.

Alege, te rog, una dintre cele 4 si spune-mi:

TransforLAUNCH

ExperiTRUST

Sponsor My Dream

Most Wanted CONCEPT

CONTACT

3 + 13 =

0 Comments