Rebranding pentru postul de radio Radio Tg Jiu

Oamenii de succes sunt tot timpul in cautarea oportunitatilor de a-i ajuta pe ceilalti. Ratatii sunt cei care intotdeauna intreaba: “Ce-mi iese mie din chestia asta?” – Brian Tracy

SLOGANUL ACADEMIEI: MARI PROBLEME – MARI OPORTUNITATI

Sper ca nu ai decodificat sloganul nostru in sensul in care, noi ne-am putea bucura vreodata de problemele oamenilor, ci ca ne bucuram doar de metodele marketingului experiential, prin care membrii academiei vor sti intotdeauna sa rezolve problemele in mod superior.

Radio Tg Jiu a primit premiul pentru cel mai bun rebranding de radio, iar acest premiu s-a datorat exact acestui concept de a exploata toate oportunitatile posibile de a-i ajuta pe ceilalti, rezolvandu-le problemele in mod superior.

CEVA CE CRED CA TE INTERESEAZA DIN ACEASTA EXPERIENTA

1. CAND VREI SA LANSEZI SAU SA RELANSEZI O IDEE, porneste de la utilitatea maxima pe care aceasta o poate avea in rezolvarea unei sau unor probleme arzatoare.

Paradoxul este ca deseori oamenii nu intuiesc ce probleme au sau, mai bine spus, care este cauza ascunsa a problemelor lor.

Prin urmare, nu vor sti nici cum sa-l aleaga pe cel care le rezolva problemele mai bine decat ceilalti.

GOOGLE a ajuns intre primele companii de pe Planeta si intr-un timp atat de scurt, tocmai pentru ca a vazut problema lipsei de ordonare dupa relevanta a tuturor website-urilor si a actionat dupa CELE 3 CHEI ALE REZOLVARII PROBLEMEI, PRIN TRANSFORMAREA EI IN OPORTUNITATE:

1. PROBLEMA VAZUTA CA SITUATIE > sau cautarea radacinii, deci au analizat intai DE CE website-urile nu se ordonau corect si nu puteai ajunge la obiectul interesului tau, cautand cu ajutorul motoarelor de cautare de la acel moment.

2. PROBLEMA VAZUTA CA PROVOCARE > CE trebuie facut ca ordonarea sa functioneze, ca apoi instrumentul numit MOTOR DE CAUTARE sa-si faca treaba la superlativ. Si asta i-a facut sa decida sa creeze un algoritm special pentru propriul motor.

3. PROBLEMA VAZUTA CA OPORTUNITATE > Acum vine momentul lor de glorie, in care pot sa-i ajute pe cei care nu pot ajunge usor in topul rezultatelor, sa poata face asta platind sume absolut rezonabile, in functie de valoarea de cautare (SEARCHABILITY) a cuvintelor si sintagmelor cheie.

Pentru aceasta cheie de rezolvare a problemelor, Google a ajuns sa schimbe lumea, ceea ce a condus la niste incasari colosale, de aceea, concluzia poate fi una singura:

CU CAT AI O SOLUTIE MAI SPCTACULOASA PENTRU O PROBLEMA SI CU CAT PROBLEMA ESTE MAI ARZATOARE, CU ATAT PROFITUL ESTE MAI MARE

2. CAND VREI SA LANSEZI CEVA NOU, FA CA ACEL LUCRU SA DEVINA UN STANDARD IN DOMENIU

Ca standardul tau sa fie recunoscut, stii foarte bine, ca nu-l poti impune de unul singur, de aceea ia-i alaturi exact pe cei pentru care ai vrea sa-l creezi si nu o face de unul singur.

Cei care studiaza strategiile GOOGLE, au numit asta „FRENEMY” si asta se bazeaza pe faptul ca multi dintre concurentii lor folosesc o multime de intrumente create de ei, recunoscand suprematia GOOGLE, pentru ca atunci cand ei iti ofera gratis atatea lucruri valoroase, n-ai cum sa nu-i respecti…
Si stii la ce instrumente gratuite ma refer?

As vrea sa lansez ceva INEDIT, dar nu stiu cum va fi primit de consumatori

0 Comments