Adrian Stavriu la emisiunea "CHILLOUT NIGHTS" la Radio Tg Jiu

"Altii au vazut ce este si au intrebat DE CE. Eu am vazut ce poate fi si am intrebat DE CE NU." Picasso

Promo spot Emisiunea Chillout Nights cu ADRIAN STAVRIU

by Adrian Stavriu | Emisiunea Chillout Nights cu ADRIAN STAVRIU

O DISPUTA CU TINE INSUTI, DIN CARE SA IESI INVINGATOR

Lucram la rebranding-ul postului de radio Radio Tg Jiu si, pentru ca voiam sa iasa ceva sclipitor, am tot dezbatut cu echipa despre noul format radio si despre politica muzicala cea mai potrivita pentru a intregi acest lucru.

Fiecare dintre cei prezenti acolo isi dadeau cu parerea despre ce ar trebui sa fie partea muzicala, pentru a pastra valoarea de POST DE STIRI sau, mai precis, ca muzica aleasa sa nu indeparteze ascultatorii de stiri.

Sigur ca fiecare dintre noi duce zilnic o batalie cu sinele si asta inseamna ca EMOTIONALUL zice ceva si RATIONALUL incearca sa se opuna sau sa puna lucrurile in ordine, invocand faptul ca EMOTIONALUL ar putea sa duca totul la vale.

Stii, e ca la cazinou. Ai castigat milionul si vrei mai mult, mizand totul pe o carte, dar acea carte, te poate lasa fara milion, dar ramai pana la urma, cu o experienta de o seara de milioane.

Asa mi s-a intamplat si mie in acea disputa, cand m-am trezit avocatul ascultatorilor de muzica fina, asa cum eram si eu, zicand ca ar fi bine sa se lanseze si o emisiune pentru cunoscatori.

Stiam ca genul chillout music are destui adepti.

Mi-au incropit repede un spot, care nu a fost difuzat decat in acea zi si am zis: Hai sa incercam! DE CE nu?

Ei, afla ca am avut dreptate, dintr-o emisiune de o ora, ne-am lungit la cel putin 2 ore de muzica fina si asta pentru ca primeam o gramada de sms-uri, care ne implorau sa lungim emisiunea.

Am discutat despre inspiratie si despre calatorii si ascultatorii au reactionat imediat, povestindu-ne unde si in ce circumstante au descoperit ei acest gen de muzica, despre care se stie ca nu se difuzeaza pe radio in mod normal sau, mai bine spus, pe anumite posturi de nisa.

De aceea, poate ca ma repet, parafrazandu-l pe Steve Jobs, care spune:
„Oamenii nu stiu ce vor, pana cand nu le arati.”

Eu, ca specialist in marketing experiential vin sa intaresc, ceea ce am simtit ca nu merita ignorat si am zis, ca si Picasso:
DE CE NU?! Dar, pana la urma:
Oamenii nu stiu ce vor, pana cand nu inveti sa le arati ce trebuie sa vrea.

Le oferi muzica buna, trebuie sa vrea, chiar daca nu sunt atat de multi, care gusta asta la inceput si spun asta cu toata responsabilitatea.

Daca nu s-ar vinde imbracaminte de prost gust, oamenii ar fi mai bine imbracati, dar daca lasi la latitudinea lor, exista si riscul sa cumpere haine de un mare prost gust, doar pentru a fi diferiti de altii sau pentru a incerca.

DE ACEEA ITI RECOMAND CEEA CE FAC SI EU, DECI: NU ETICHETA, CI INCEARCA!

INTOTDEAUNA PIONIERII INTR-UN DOMENIU AU AVUT DE CASTIGAT

Nu merge pe unde te duce drumul, mergi pe unde nu există drum şi lasă o urmă. R. W. Emerson

Incearca asta 🙂

0 Comments