Adrian Stavriu la emisiunea "Marca de TOP" la Radio TOTAL

“A te trezi în fiecare dimineaţă, cu hotărârea de a fi fericit, înseamnă să-ţi creezi condiţiile proprii pentru evenimentele din fiecare zi. A face acest lucru echivalează cu a-ţi crea circumstanţele, în loc de a fi condiţionat de ele.” R. W. Emerson

Adrian Stavriu la "Marca de TOP" Radio TOTAL

by Adrian Stavriu | Emisiunea Marca de TOP cu Adrian Stavriu

Am inca ceva valoros sa-ti impartasesc din experienta mea, mai presus de aceasta frumoasa emisiune, care-ti va arata ca a fi “specialist in grija fata de oameni”, te poate califica rapid si in specialist in marketing si viata chiar ti se va schimba.

Incercand sa inventariez efectul pasiunii mele pentru muzica fina asupra vietii si afacerii, am constatat ca 80% dintre prietenii si amicii mei sunt oameni pasionati de cate ceva.

Tot timpul am simtit o mare atractie pentru oamenii care au un hobby.

Cand am de analizat un CV, daca nu gasesc date despre hobby, nu prea acord sanse candidatilor lipsiti de pasiune pentru ceva.
Pentru acest hobby, primul meu job in Bucuresti, dupa ce am plecat din invatamant, a fost de Label Manager la reprezentanta companiei americane Time Warner in Romania, dupa care am fost 8 ani directorul agentiei Media Services, reprezentanta lui Sony Music in Romania.

De nenumarate ori mi s-a intamplat sa semnez contracte cu directori de firme mari, pur si simplu pentru faptul ca ne-am descoperit aceasta pasiune comuna. Am mers la intalnire de afaceri si, deschizand discutia despre muzica, pentru ca asa a fost conjunctura, nici macar nu a mai fost nevoie sa explic ce pot face pentru el si compania lui, ca a rugat secretara sa printeze contractul si sa semnam rapid.

Frumusetea este ca oamenii pasionati se recunosc intre ei si asta naste relatii, mai mult decat un profesionist “robotizat”, care nu vede decat intr-o singura directie si doar banii.

BANII VOR FI INTOTDEAUNA O CONSECINTA A MODULUI TAU DE A FI.

ACUM AS VREA SA PUNCTEZ CATEVA SFATURI UTILE:

1. Lasa sa se vada cat de pasionat esti de ceva, nu trebuie sa declari neaparat, ci, fa sa se simta >> Oamenii cumpara de la oameni

2. Oamenii sunt atenti la motivul pentru care faci un lucru, mai mult decat ca faci un lucru pur si simplu, ca sa castigi bani.
Hai sa luam un exemplu: daca ai sti ca doi oameni vand acelasi lucru si ai intreba pe fiecare:
– Tu de ce te-ai apucat de afacerea asta?

Si, daca unul iti spune: “Ca sa fac bani”, iar celalalt: “Ca sa-mi implinesc visul de a deschide o ceainarie speciala sau o biblioteca sau cine stie ce altceva, unde sa vina prietenii si oameni pasionati de carti, de muzica sau altceva…”, tu de la cine ai cumpara cu mai mare drag si cu mai mare incredere?

3. Incearca chiar sa declansezi o miscare cu pasiunea ta si sistemul de relatii pe care ti-l creezi, s-ar putea sa se amplifice mai mult decat ti-ai imaginat si, mai apoi, de aici sa creasca rapid si afacerea. Eu asa am ajuns sa am peste 2700 de oameni sau de “contacte” in telefon, cum ar zice cineva mai “pragmatic”.

4. Am spus si repet: ATENTIA ESTE CEA MAI RAVNITA “MARFA” DE PE PLANETA. COTA DE PIATA DEPINDE DIRECT PROPORTIONAL DE COTA DE ATENTIE, PE CARE TI-AI CREAT-O.

Daca inveti sa regizezi un intreg parcurs experiential, pornind de la captarea atentiei asupra ceea ce faci si pana la monetizarea pasiunii tale, atunci chiar poti spune ca ai castigat un oscar pentru filmul vietii tale si, cand vei trage linie, vei avea ce contabiliza important, dupa o viata traita numai cu bucurie.

Vezi video si spune-mi, te rog, daca gresesc cumva.

 

0 Comments