Adrian Stavriu in mass-media

"Lumea îi face loc celui care ştie încotro merge." - R. W. Emerson

Multumesc din tot sufletul tuturor celor care ati avut si aveti incredere in mine.

Vezi povestea mai jos >>
In Revista AFACERI POLIGRAFICE

Promovat pe coperta revistei AFACERI POLIGRAFICE

 

Adrian Stavriu invitat la emisiunea Dialogurile Cetatii

Invitat special la emisiunea DIALOGURILE CETATII la Gorj TV

 

Conduceam o agentie de media si multi oameni ma cautau pentru a le oferi spatii publicitare pe radio la preturi foarte bune.

La inceput ii intrebam de ce vor spatiu pe anumite radiouri, dupa care aflam ca se interesasera ei la soferi sau la persoane cunoscute din acel oras si ca acestia le-au recomandat unele anume.

Apoi ii intrebam de ce nu mi-au adus sa ascult si eu spotul publicitar.
Cand le aduceau, le ascultam impreuna si din intrebare in intrebare, legate de scopurile lor, descopereau singuri ca multe dintre spoturi nu le serveau deloc interesele, fiind doar ceva mai fanteziste si atat.

Au venit o multime de oameni sa-mi ceara sa le realizez campanii radio, in momente total nepotrivite pentru afacerile lor si i-am facut sa inteleaga ca radioul este un mijloc media grozav de bun, doar daca stii sa-l folosesti cum trebuie si la momentul potrivit.

Cand au fost pregatiti, au venit tot la mine, deja lamuriti, ca orice instrument media este un mijloc si nu poate fi un scop in sine.

Dupa ce mi-am facut o reputatie pe partea de radio, aceiasi clienti au spus:
As vrea sa te ocupi tot tu, de noul meu brand, de creatie, de campaniile mele TV si de cele in presa, iar eu le-am spus ca, deocamdata nu ma ocup de toate acelea, dar aceste lucruri mi-au dat de gandit, astfel incat am inceput sa studiez tot mai mult branding si strategie, pentru ca increderea este ceva ce te obliga si la responsabilitate.

Dupa ce am facut suficient de multe lucruri, care sa ma indreptateasca sa cred ca mi-am format o viziune, am constatat ca, odata cu viziunea, am castigat si o reputatie.

Pentru ca in viata, atunci cand iti merge bine, trebuie sa-ti faci un obicei de a verifica si de ce iti este bine, ca sa poti reitera, mi-am pus intrebarea: Care este, de fapt, secretul?

POT SA TE ASIGUR CA SECRETUL ESTE SA INCERCI SA VEZI RADACINA LUCRURILOR

Iar daca tu ai sa ma intrebi: Si care este radacina lucrurilor?

Am sa-ti raspund ca, intr-adevar, daca OAMENII NU STIU CE NU STIU, atunci nu stiu nici care este problema din spatele problemelor lor si nici ca tu esti „REZOLVATORUL” cel mai potrivit.

Stephen Covey spune:

“Radacina problemelor cu care se confrunta lumea, ca natiune, ca familie si ca viata personala este una spirituala.”

Iar asta se completeaza cu un inca un motto grozav:

Marile probleme sunt acolo unde oamenii nu realizeaza mai intai ca ar avea vreuna. W. Edwards Deming

Motivul pentru care am ajuns intai trainer, coach si apoi regizor de experiente de marketing, a fost ca degeaba ai pregatit o multime de solutii pentru multe dintre problemele oamenilor, daca oamenii nu realizeaza, care este radacina lor.

Indiferent ca vinzi, produse, servicii sau consultanta, oamenii nu te pot plati doar pentru ca stii, pentru ca poti sau pentru ca excelezi intr-unul dintre cele trei domenii.

Ei te vor cauta, doar daca reusesti prin ceea ce stii, poti si excelezi, sa le demonstrezi, intai ca au niste probleme si, apoi, cat de bine le-ar sta cu toate aceste probleme rezolvate.

SINGURUL LUCRU DIPLOMATIC IN MARKETING

Cel mai „diplomatic” lucru in marketing este sa intarzii in mod voit vanzarea, chiar daca ti-ar sta bine sa vinzi rapid un lucru.

Asta inseamna ca experientializand acest parcurs, omul are timp sa te descopere, sa agreeze ce faci si cum faci lucrurile, sa capete incredere, ca i se potriveste solutia ta si, la final, sa fie sigur ca el a facut alegerea si nu ca tu i-ai vandut asa, pentru ca ai vrut.

Am numit aceasta metoda: „METODA D.A.I.A.” si este un mod non-agresiv, lejer si argumentat, care face minuni, pentru ca, odata ce ai parcurs acesti pasi naturali, clientii devin si ambasadorii tai, pentru ca au toate motivele s-o faca.

De aceea am si creat ACADEMIA REZOLVATORILOR DE PROBLEME, nu ca sa ma laud, ci, ca sa-i ajut pe oameni sa inteleaga ca sensul prosperitatii noastre se gaseste nu neaparat intr-o noua maniera, ci, mai ales, intr-o noua gandire a comunicarii.

Cum suna mai profitabil sa spui, la capatul vietii, cand vine momentul sa tragi linie:
Am avut o viata de vis, pentru ca i-am manipulat pe oameni, cu talent, sa cumpere produsele si serviciile mele si am agonisit 4 case, 2 yahturi, 6 masini, 10 terenuri si 2 fabrici?

Sau

Am facut 10.000, 100.000 sau un milion de oameni fericiti cu produsele si serviciile mele si am lasat pe cativa oameni valorosi, sa-mi duca acest vis mai departe?

IMI PLACE CEEA CE FAC, DAR NU REUSESC SA CASTIG, CAT SIMT, CA AR TREBUI DE PE URMA PASIUNII MELE

CU CARE DINTRE SITUATII TE CONFRUNTI?

Iubesc CEEA CE FAC, dar nu reusesc sa castig cat merit

Esti sau vrei sa devii specialist, expert sau consultant si simti ca nu ai monetizat talentul tau, cat ai merita?

Am multe cereri de oferta, dar putine se concretizeaza

Esti sau vrei sa devii specialist, expert sau consultant si simti ca nu ai monetizat talentul tau, cat ai merita?

As mari preturile, dar mi-e teama sa nu pierd si clientii vechi

Esti sau vrei sa devii specialist, expert sau consultant si simti ca nu ai monetizat talentul tau, cat ai merita?