Curs de ORGANIZARE EVENIMENTE SPONSORIZABILE

Cand spun ca, un curs de organizare evenimente dupa o metoda experientiala te ajuta sa le faci mai atractive pentru sponsori decat altele, ma gandesc, de fapt, ca nu prea exista evenimente, care sa nu fie sponsorizabile, ci doar mai atractive sau mai putin atractive pentru sponsori si atat.

Conceptul de a inventa evenimente mai atractive pentru sponsori decat competitorii tai, fara a-ti fi teama de refuzuri (acolo unde sponsorii stii sigur ca au buget), se cheama sponsor my dream

Mai in gluma, mai in serios, chiar si atunci cand vrei sa-ti faci o nunta mai spectaculoasa si nu o poti sustine integral, poti obtine fonduri mai mari de la parinti sau de la socri, daca le prezinti cu talent ideea de a face o nunta concept, in care ei vor „da mult mai bine” in fata familiei reunite, decat o nunta plictisitoare, la care probabil au fost.

Totul depinde, pana la urma, de felul in care pui problema, nu? ūüôā

Si de tine depinde, daca vrei neaparat sa suporti singur toata investitia, ca sa primesti si toata gloria sau vrei s-o imparti.

De fapt, aici este si secretul metodei, pe care am numit-o „Sponsor My Dream”, pentru ca oamenii, care-si permit sa suporte o astfel de investitie, considera uneori ca li se stirbeste din glorie, daca atrag sponsori alaturi de ei, altii mai timizi se gandesc: „Cine sunt eu, ca sa-mi dea mie cineva bani sa creez un eveniment?” si curajosii pot spune ca totul merita impartit, cata vreme ideea este ceva valoros.

De aceea, la acest capitol si curs de creativitate discutam si despre ceea ce oferi, cand iti doresti si Joint Venture sau sprijin din partea altor contributori, alaturi de tactici si metode de a obtine o sponsorizare si felul in care trebuie sa te prezinti in fata fiecaruia, pentru a nu fi refuzat.

Iti voi da mai multe detalii in curand, iar daca te grabesti, spune-mi doar pentru ce fel de evenimente vrei sa afli cum se obtine o sponsorizare, ca sa-ti dau increderea ca stiu ce vorbesc, cand spun ca nu trebuie sa fii timid, cand faci o oferta de sponsorizare, daca stii cum sa demonstrezi cata valoare oferi la schimb.

oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

Poti profita acum de oferta limitata, compusa din cele 4 cursuri de o zi intr-unul singur de 3 zile, numit “EXPERIVENT – Orice ocazie este unica ocazie”, dar si de cele 12 bonusuri valoroase, care-ti folosesc foarte mult in orice gen de afacere ai avea.

 

Click aici pentru detalii despre acest > Curs de organizare evenimente in forma pachet de 3 zile tinut in Bucuresti.

CURSUL DE organizare de evenimente din Bucuresti – pret, bonusuri si DETALII TEHNICE

DURATA CURSULUI

‚úŅ¬†CURSUL DE organizare evenimente sponsorizabile IN VARIANTA OPEN DUREAZA¬† 1 ZI

dar nimeni nu a cumparat o singura zi, pentru ca este mult mai tentant sa inveti si cum se face corect o lansare, cum se face un eveniment de fidelizare si cum se creaza si se vand conceptele de eveniment, atunci cand te saturi de organizat evenimente 

TOATE CELE 6 MODULE DE CURS (pachetul de 3 ZILE)

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 contin cele mai multe studii si aplicatii

MODULUL 1

CAPITALIZARE/ BRAND FIRMA/ BRANDUL PERSONAL/ IMPACT SI MOSTENIRE

 РCum cresti IMPACTUL si pregatesti MOSTENIREA pe care le poti obtine, pornind de la fiecare  EVENIMENT PE CARE L-AI CONCEPUT si organizat, astfel incat, atunci cand te plictisesti sau ai obosit si nu mai vrei sa executi tu personal evenimente, sa poti castiga in continuare venituri reziduale. 

Aplicatii practice si studii de caz.   

MODULUL 2

STRUCTURA SI ARTA UNUI CONCEPT DE EVENIMENT CU EFECT DE BULGARE DE ZAPADA

– Cand, cum, cu cine, de cate ori si cu ce resurse faci evenimentul sau evenimentele, astfel incat cei pentru care-l concepi si organizezi, sa-si apropie audienta mai mult decat ar putea-o face competitorii tai.

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 3

SPECTACULAUNCH

РCUM lansezi produse, servicii sau pachete de consultanta, ca pe un eveniment declansator de rumoare si bucurie, care-i atrage pe invitatii ideali, fara a-i lasa sa te eticheteze ca vrei ceva de la ei. 

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 4

EXPERITRUST

– Cum fidelizezi clientii noi, adancindu-i in experienta creata de tine mai mult decat ii pot adanci competitorii si cum recastigi clientii vechi pornind de la un concept de eveniment organizat strategic, care introduce o transformare aparte, care nu-i mai lasa pe invitati sa te uite.

Aplicatii practice si studii de caz.

 

MODULUL 5

CUM ATRAGI SPONSORII si PARTENERII, FARA A-TI FI TEAMA DE REFUZ

Ingredientele pentru care sponsorii te vor pune in topul listei evenimentelor de sponsorizat, in pofida faptului ca si altii au evenimente interesante.

Cum gandesti si actionezi, ca sa primesti sprijinul prin Joint Venture, ca sa accesezi comunitati deja create de loiali unei anumite cauze, care ti se potriveste.

Cum se analizeaza valoarea unei oferte de sponsorizare, astfel incat sa scoti maximul de profit din ea.

MODULUL 6

CONCEPTUL DE EVENIMENT SCALABIL, PE CARE OAMENII IL CUMPARA SI MAI VOR

Cum faci sa ti se ceara concepte de eveniment, fara a ti se fura doar ideile si a te scoate pe tine din ecuatie, atunci cand te-ai plictisit sa tot organizezi evenimente si vrei sa exploatezi toata experienta de pana atunci.

Cum creezi scheletul unui astfel de concept, cum fixezi pretul, cum il vinzi si cum vei fi considerat doctor pe domeniul tau, ca sa poti scrie carti despre asta, transformand cumpararea intr-un eveniment.

CAT INVESTESTI

 VARIANTA OPEN [1 ZI] 

INVESTITIA TA ESTE DE: 150 EUR/ ZI + TVA in loc de 130 EUR + TVA, cat ar fi, DACA AI ACCESA TOT CURSUL

NOTA: Pentru fiecare cursant suplimentar adus la acest curs, primesti un discount de 20% din pretul de lista, ceea ce inseamna ca la 5 persoane aduse, poti beneficia de curs gratis. 

12 BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA SI DOAR PENTRU PACHETUL DE 3 ZILE

Aceste bonusuri sunt valabile numai pana la 15 septembrie

Ceea ce iti ofer aici sunt instrumentele cu care eu lucrez si pe care trainerii nu le dau sau le dau pe bani grei, pentru ca ele costa energie si timp sa le descoperi, sa le testezi sau sa le inventezi

1. Cum se alege numele unui concept de eveniment, ca sa poti crea efect de unda in jurul lui;

2. Cum se face o scrisoare de intentie, care sa-i faca pe interlocutori sa-ti ceara o oferta sau scrisoarea de vanzari;

3. Cum se lanseaza un produs sau serviciu despre care nu se stie absolut nimic;

4. Cum se face un briefing, care vinde;

5. Cum se pozitioneaza un produs, un serviciu sau o consultanta dupa Modelul Valorii Asteptarilor;

6. Cum se creaza un SETUP EXPERIENTIAL DE EVENIMENT;

7. Cum se realizeaza un afis mai atractiv si eficient decat al competitorilor;

8. Cum se obtine un testimonial care vinde;

9. Cum se face un film de prezentare, care vinde;

10. Cum sa ii faci pe oameni sa adere la clubul tau;

11. Cum ii faci pe oameni sa aseze informatiile, pe care le transmiti in sertarele superioare ale mintii, ca sa fii primul la indemana, cand vor avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

12. Cum devii o autoritate pe domeniul tau de specialitate;

Urmareste si ce spun cativa dintre participantii la cursurile de organizare evenimente open din Bucuresti

Alina Sisiiac

Director marketing, Club de yoga

Gabriela Alba

Art Instructor la Simply Life

Adriana Marasescu

Artist plastic, Restaurator

Adrian Voinescu

Impresariat artistic, CEO Artist-Mall

Silvia Petre

Management strategic consultant

George Petre

Analist programator

Laura Badita

Jurnalist, Redactor la Pro TV

Cristina Berceanu

Asistent manager, Banca Transilvania (Obregia)

Mai multe detalii pe www.optimum-communication.ro

NOTA:

0 Comments