Curs de ORGANIZARE EVENIMENTE DE LANSARE

Ca sa-ti pot oferi esenta modului de a inventa concepte de lansare, cat mai spectaculoase intr-un singur curs de organizare evenimente de lansare, am simtit o mare provocare, de aceea iti va lua si tie cel putin o zi, ca sa descoperi cate veleitati poate avea lansarea unui produs, lansarea unui curs, lansarea unui serviciu, lansarea unui restaurant, lansarea unui post de radio sau televiziune, lansarea unei carti, lansarea unui serviciu de consultanta si audit si, cu atat mai mult, lansarea in viata de cuplu a doi tineri casatoriti, adica sa patrunzi in magia unei nunti si a petrecerilor private, astfel incat nu doar sa bifezi evenimentul, ca atare, ci sa obtii reactiile necesare, ca sa nu mai ai nevoie de reclama ulterior si afacerea sa mearga ca de la sine.

Conceptul de a face lansarile mult mai eficient decat competitorii tai, adica de a reusi sa strangi mai repede si mai multi oameni din audienta ta ideala la un loc, pentru A le castiga increderea, ca le trebuie si merita sa aiba ceea ce ai tu de oferit, se cheama SpectacuLOUNCH

 

Ce tipuri de lansari vei sti sa inventezi intr-un mod atat de spectaculos, astfel incat oamenii sa nu uite niciodata de acea lansare si sa vorbeasca celorlalti despre tine si ceea ce ai de oferit:

A. Lansari de servicii:

1. Lansari de cursuri, workshop-uri, training-uri, coaching

2. Lansari de servicii de consultanta si audit

3. Lansari de servicii de avocatura si consultanta juridica

4. Lansari de servicii de curatenie, administrare si, in general, servicii de property management [instalatii, intretinere, alpinism, deratizare (DDD)…]

5. Lansari de servicii medicale si clinica medicala

6. Lansari de servicii de agrement, sali de fitness

7. Lansari de servicii de babysitting si nursing

8. Lansari de servicii de design, webdesign

9. Lansari de servicii de arhitectura si proiectare

10. Lansari de servicii de transport

11. … si altele asemenea

Cand vei intelege de ce serviciile se lanseaza altfel decat te-ai fi asteptat, vei trata aceasta noua gandire, ca pe un mod de viata

 

B. Lansari de produse

1. Lansari de produse alimentare

2. Lansari de produse turistice

3. Lansari auto

4. Lansari de produse tehnice si industriale

5. Lansari de produse vestimentare

6. Lansari de produse cultuale (carti, muzica, pictura, poezie, teatru, concerte)

Cand vei intelege de ce produsele nu pot fi introduse intr-un singur tipar de lansare, vei constata cate provocari poti avea si cate sanse se pierd, daca nu retii esenta incadrarii corecte a produsului in conceptul de EXPERIVENT

 

C. Lansari speciale:

1. Lansari de posturi de televiziune si radio

2. Lansari de reviste, ziare

3. Lansari de platforme online

4. Lansari de firme

5. Lansari de restaurante, cafenele, pizzerii, catering si delivery

6. Lansari de hoteluri

7. Lansari de concursuri

8. Lansari de ONG-uri

Cand intelegi foarte bine anatomia unei lansari, dupa metoda „EXPERIVENT”, practic vei descoperi si ce sta la baza efectului de unda despre care vorbesc.

Acea miscare apare doar cand reusesti sa-i „scufunzi” pe oameni intr-o experienta complexa.

 

Ca sa-ti dau un exemplu de greseala frecventa, pentru care poti plati scump printr-o lansare esuata, afla ca, daca nu stii sa alegi corect pe cei care trebuie sa-ti vina la evenimentul de lansare, nu reusesti sa obtii efectul de unda de care ai nevoie, ca sa nu ajungi sa faci aceeasi lansare la nesfarsit si mai nimic serios in afacerea ta sa se intample.

Cand stii cum sa-i grupezi corect pe oameni in cele 5 categorii de gandire si de comportament, vei sti si cum sa-i abordezi, ca sa iti creeze efectul de unda de care ai nevoie.

Categoriile sunt:

1. INOVATORII (3,5% din total)

2. ADOPTERII TIMPURII (12,5% din total)

3. MAJORITATEA TIMPURIE (34% din total)

4. MAJORITATEA TARZIE (34% din total)

5. CODASII (16% din total)

Pe linia acestei gandiri, pe care se bazeaza si succesul Apple atat de urias, am lansat restaurante de lux, un post de radio, produse, servicii si altele asemenea si acestia nu se gadesc decat cum sa mai lanseze si altceva. (daca doresti iti pot oferi testimoniale semnate si chiar video despre asa ceva)

Daca iti place ca orice inceput sa fie in „forta”, ca sa zic asa, adica acel moment in care simti ca tot ce ai facut este atat de bine montat si fundamentat, incat poti previziona ca, la urmatorul pas, oamenii vor duce singuri vorba mai departe, fara ca tu sa mai investesti in reclama, atunci trebuie sa vii cu o transformare de gandire, cu ceva aparte.

Iar pentru ca transformarea trebuie sa fie benevola, ea nu se potriveste oricui si, de aceea, ai succes doar daca stii sa alegi oamenii potriviti…

Spune-mi inainte de toate ce te provoaca pe tine mai intai sa lansezi, ca sa te pot ajuta cu materiale auxiliare si sa te incurajez ca succesul vine garantat, daca-ti doresti suficient de mult si faci primul pas spre libertate.

oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

Poti profita acum de oferta limitata, compusa din cele 4 cursuri de o zi intr-unul singur de 3 zile, numit EXPERIVENT – Orice ocazie este unica ocazie, dar si de cele 12 bonusuri valoroase, care-ti folosesc foarte mult in orice gen de afacere ai avea.

Click aici pentru detalii despre acest > Curs de organizare evenimente in forma pachet de 3 zile tinut in Bucuresti.

CURSUL DE organizare de evenimente din Bucuresti – pret, bonusuri si DETALII TEHNICE

 

DURATA CURSULUI

 CURSUL DE organizare evenimente de lansare IN VARIANTA OPEN DUREAZA  1 ZI

dar nimeni nu a cumparat o singura zi, pentru ca este mult mai tentant sa inveti si cum se face fidelizarea si cum se creaza si se vand conceptele de eveniment, atunci cand te saturi de organizat evenimente

 

 

TOATE CELE 6 MODULE DE CURS (3 ZILE)

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 contin cele mai multe studii si aplicatii

MODULUL 1

CAPITALIZARE/ BRAND FIRMA/ BRANDUL PERSONAL/ IMPACT SI MOSTENIRE

 – Cum cresti IMPACTUL si pregatesti MOSTENIREA pe care le poti obtine, pornind de la fiecare  EVENIMENT PE CARE L-AI CONCEPUT si organizat, astfel incat, atunci cand te plictisesti sau ai obosit si nu mai vrei sa executi tu personal evenimente, sa poti castiga in continuare venituri reziduale. 

Aplicatii practice si studii de caz.   

 

MODULUL 2

STRUCTURA SI ARTA UNUI CONCEPT DE EVENIMENT CU EFECT DE BULGARE DE ZAPADA

 

– Cand, cum, cu cine, de cate ori si cu ce resurse faci evenimentul sau evenimentele, astfel incat cei pentru care-l concepi si organizezi, sa-si apropie audienta mai mult decat ar putea-o face competitorii tai.

Aplicatii practice si studii de caz.

 

MODULUL 3

SPECTACULAUNCH

 

– CUM lansezi produse, servicii sau pachete de consultanta, ca pe un eveniment declansator de rumoare si bucurie, care-i atrage pe invitatii ideali, fara a-i lasa sa te eticheteze ca vrei ceva de la ei. 

Aplicatii practice si studii de caz.

 

MODULUL 4

EXPERITRUST

– Cum fidelizezi clientii noi, adancindu-i in experienta creata de tine mai mult decat ii pot adanci competitorii si cum recastigi clientii vechi pornind de la un concept de eveniment organizat strategic, care introduce o transformare aparte, care nu-i mai lasa pe invitati sa te uite.

Aplicatii practice si studii de caz.

 

MODULUL 5

CUM ATRAGI SPONSORII si PARTENERII, FARA A-TI FI TEAMA DE REFUZ

Ingredientele pentru care sponsorii te vor pune in topul listei evenimentelor de sponsorizat, in pofida faptului ca si altii au evenimente interesante.

Cum gandesti si actionezi, ca sa primesti sprijinul prin Joint Venture, ca sa accesezi comunitati deja create de loiali unei anumite cauze, care ti se potriveste.

Cum se analizeaza valoarea unei oferte de sponsorizare, astfel incat sa scoti maximul de profit din ea.

 

MODULUL 6

CONCEPTUL DE EVENIMENT SCALABIL, PE CARE OAMENII IL CUMPARA SI MAI VOR

Cum faci sa ti se ceara concepte de eveniment, fara a ti se fura doar ideile si a te scoate pe tine din ecuatie, atunci cand te-ai plictisit sa tot organizezi evenimente si vrei sa exploatezi toata experienta de pana atunci.

Cum creezi scheletul unui astfel de concept, cum fixezi pretul, cum il vinzi si cum vei fi considerat doctor pe domeniul tau, ca sa poti scrie carti despre asta, transformand cumpararea intr-un eveniment.

 

CAT INVESTESTI

 

VARIANTA OPEN [1 ZI]

INVESTITIA TA ESTE DE: 150 EUR/ ZI + TVA in loc de 130 EUR + TVA, cat ar fi, DACA AI ACCESA TOT CURSUL

 

NOTA: Pentru fiecare cursant suplimentar adus la acest curs, primesti un discount de 20% din pretul de lista, ceea ce inseamna ca la 5 persoane aduse, poti beneficia de curs gratis.

 

12 BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA

Aceste bonusuri sunt valabile numai pentru rezervarile de curs pana la data de 15 septembrie

Ceea ce iti ofer aici sunt instrumentele cu care eu lucrez si pe care trainerii nu le dau sau le dau pe bani grei, pentru ca ele costa energie si timp sa le descoperi, sa le testezi sau sa le inventezi

1. Cum se alege numele unui concept de eveniment, ca sa poti crea efect de unda in jurul lui;

2. Cum se face o scrisoare de intentie, care sa-i faca pe interlocutori sa-ti ceara o oferta sau scrisoarea de vanzari;

3. Cum se lanseaza un produs sau serviciu despre care nu se stie absolut nimic;

4. Cum se face un briefing, care vinde;

5. Cum se pozitioneaza un produs, un serviciu sau o consultanta dupa Modelul Valorii Asteptarilor;

6. Cum se creaza un SETUP EXPERIENTIAL DE EVENIMENT;

7. Cum se realizeaza un afis mai atractiv si eficient decat al competitorilor;

8. Cum se obtine un testimonial care vinde;

9. Cum se face un film de prezentare, care vinde;

10. Cum sa ii faci pe oameni sa adere la clubul tau;

11. Cum ii faci pe oameni sa aseze informatiile, pe care le transmiti in sertarele superioare ale mintii, ca sa fii primul la indemana, cand vor avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

12. Cum devii o autoritate pe domeniul tau de specialitate;

Urmareste si ce spun cativa dintre participantii la cursurile de organizare evenimente open din Bucuresti

Alina Sisiiac

Director marketing, Club de yoga

Adriana Marasescu

Artist plastic, Restaurator

Adrian Voinescu

Impresariat artistic, CEO Artist-Mall

Silvia Petre

Management strategic consultant

George Petre

Analist programator

Laura Badita

Jurnalist, Redactor la Pro TV

 

Cristina Berceanu

Asistent manager, Banca Transilvania (Obregia)

Mai multe detalii pe www.optimum-communication.ro

NOTA:

0 Comments