Curs de ORGANIZARE EVENIMENTE DE FIDELIZARE

Chiar daca ai sa zambesti, cand spun ca, un curs de organizare evenimente de fidelizare iti ia cel putin o zi, gandeste-te totusi ca, daca ai sti ca foarte putine dintre lucrurile pe care le gandeai sau le faceai pana acum, pentru fidelizarea clientilor mai functioneaza cu adevarat, s-ar putea sa vezi altfel fidelizarea, ca proces.

Spun asta pentru ca unii oameni crezand ca stiu cum se lanseaza un produs, un serviciu sau o consultanta, cred ca au facut lansarea si se gandesc deja la pasul doi, adica fidelizarea si, de cele mai multe ori, ca sa fidelizeze, este nevoie urgenta sa relanseze corect ceea ce aveau de lansat, ca sa fie acolo unde ar merita.

 

Conceptul de a inventa evenimente de fidelizare mult mai eficiente decat competitorii tai, fara a te baza pe banuieli, ca sunt deja fideli, ca pot sau ca nu pot fi fidelizati, se cheama ExperiTRUST

 

Superioritatea metodei EXPERITRUST consta, de fapt, in stiinta de a-i face pe oamenii carora tu le comunici, sa reprioritizeze ceea ce aveau de facut si sa reaseze informatiile transmise de tine, dar de data aceasta in sertarele superioare ale mintii, pentru ca le vor simti mai valoroase si mai importante pentru ei, decat le informatiile transmise de ceilalti.

Am creat acest concept pentru ca am avut situatii in care clientii din multe domenii de activitate, proprietari de restaurante, proprietari de posturi de radio si, in general, antreprenori activi din mai toate domeniile de activitate imi spuneau ca au deja clienti fideli si, cand i-am intrebat de cate ori au cumparat pe an, fata de cat ar fi putut cumpara, au trebuit sa recunoasca ca potentialul clientilor ar fi fost mult mai mare, decat o aratau cifrele.

Investigand in profunzime acest lucru si nelasand nimic la intamplare, am descoperit ca „fidelii” lor cumparau si de la concurenta.

Deci nu despre acest gen de fidelizare vorbim noi si inveti tu sa faci la acest curs, ci despre cu totul altceva.

Clientii cu adevarat fideli ajung ambasadorii brand-ului tau, adica te vor recomanda de fiecare data, pentru ca se vor simti mai destepti.

Deci, cel mai simplu lucru pe care trebuie sa-l faci, ca sa afli cat de fideli iti sunt clientii, este sa investighezi subtil, atunci cand sunt intrebati pe cine ar alege din piata specifica marcii tale, daca ar fi sa recomande pe cineva, pe cine ar recomanda.

Cand aplici metoda ExperiTRUST de fidelizare, vei sti cu precizie de unde pleci si cum trebuie sa ajungi acolo unde-ti doresti sa ajungi, ca sa ai o afacere pe pilot automat.

Iar cand vrei sa-ti scalezi afacerea, adica s-o cresti exponential, dupa ce ai creat un model de succes si oamenii deja incep sa te recomande, vei avea cum sa previzionezi fidelizarea clientilor, pentru ca-ti vei creste doar capacitatea de dialog si fidelizarea se va intampla la scara mai mare, iar tu vei putea pune degetul pe harta, plimbandu-te unde si cat timp vei dori, pentru ca vei putea castiga chiar si venituri pasive intr-un mod ingenios, daca vei dori asta.

Daca simti ca nu poti fideliza clientii noi, asa cum ai sperat si ca merita sa revii in atentia clientilor vechi si aproape pierduti, folosind metoda ExperiTRUST, atunci pentru asta avem de discutat putin despre situatia in care crezi ca s-au pierdut, ca sa-ti livrez cea mai buna solutie si sa-i aduci unde le este locul.

 

oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

Poti profita acum de oferta limitata, compusa din cele 4 cursuri de o zi intr-unul singur de 3 zile, numit EXPERIVENT – Orice ocazie este unica ocazie, dar si de cele 12 bonusuri valoroase, care-ti folosesc foarte mult in orice gen de afacere ai avea.

Click aici pentru detalii despre acest > Curs de organizare evenimente in forma pachet de 3 zile tinut in Bucuresti.

CURSUL DE organizare de evenimente din Bucuresti – pret, bonusuri si DETALII TEHNICE

DURATA CURSULUI

 CURSUL DE organizare evenimente de fidelizare IN VARIANTA OPEN DUREAZA  1 ZI

dar nimeni nu a cumparat o singura zi, pentru ca este mult mai tentant sa inveti si cum se face corect o lansare, cum se obtine o sponsorizare si cum se creaza si se vand conceptele de eveniment, atunci cand te saturi de organizat evenimente 

TOATE CELE 6 MODULE DE CURS (3 ZILE)

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 contin cele mai multe studii si aplicatii

MODULUL 1

CAPITALIZARE/ BRAND FIRMA/ BRANDUL PERSONAL/ IMPACT SI MOSTENIRE

 – Cum cresti IMPACTUL si pregatesti MOSTENIREA pe care le poti obtine, pornind de la fiecare  EVENIMENT PE CARE L-AI CONCEPUT si organizat, astfel incat, atunci cand te plictisesti sau ai obosit si nu mai vrei sa executi tu personal evenimente, sa poti castiga in continuare venituri reziduale. 

Aplicatii practice si studii de caz.   

MODULUL 2

STRUCTURA SI ARTA UNUI CONCEPT DE EVENIMENT CU EFECT DE BULGARE DE ZAPADA

– Cand, cum, cu cine, de cate ori si cu ce resurse faci evenimentul sau evenimentele, astfel incat cei pentru care-l concepi si organizezi, sa-si apropie audienta mai mult decat ar putea-o face competitorii tai.

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 3

SpectacuLAUNCH

– CUM lansezi produse, servicii sau pachete de consultanta, ca pe un eveniment declansator de rumoare si bucurie, care-i atrage pe invitatii ideali, fara a-i lasa sa te eticheteze ca vrei ceva de la ei. 

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 4

EXPERITRUST

– Cum fidelizezi clientii noi, adancindu-i in experienta creata de tine mai mult decat ii pot adanci competitorii si cum recastigi clientii vechi pornind de la un concept de eveniment organizat strategic, care introduce o transformare aparte, care nu-i mai lasa pe invitati sa te uite.

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 5

CUM ATRAGI SPONSORII si PARTENERII, FARA A-TI FI TEAMA DE REFUZ

Ingredientele pentru care sponsorii te vor pune in topul listei evenimentelor de sponsorizat, in pofida faptului ca si altii au evenimente interesante.

Cum gandesti si actionezi, ca sa primesti sprijinul prin Joint Venture, ca sa accesezi comunitati deja create de loiali unei anumite cauze, care ti se potriveste.

Cum se analizeaza valoarea unei oferte de sponsorizare, astfel incat sa scoti maximul de profit din ea.

MODULUL 6

CONCEPTUL DE EVENIMENT SCALABIL, PE CARE OAMENII IL CUMPARA SI MAI VOR

Cum faci sa ti se ceara concepte de eveniment, fara a ti se fura doar ideile si a te scoate pe tine din ecuatie, atunci cand te-ai plictisit sa tot organizezi evenimente si vrei sa exploatezi toata experienta de pana atunci.

Cum creezi scheletul unui astfel de concept, cum fixezi pretul, cum il vinzi si cum vei fi considerat doctor pe domeniul tau, ca sa poti scrie carti despre asta, transformand cumpararea intr-un eveniment.

CAT INVESTESTI

 VARIANTA OPEN [1 ZI]

INVESTITIA TA ESTE DE: 150 EUR/ ZI + TVA in loc de 130 EUR + TVA, cat ar fi, DACA AI ACCESA TOT CURSUL

NOTA: Pentru fiecare cursant suplimentar adus la acest curs, primesti un discount de 20% din pretul de lista, ceea ce inseamna ca la 5 persoane aduse, poti beneficia de curs gratis. 

12 BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA SI DOAR PENTRU PACHETUL DE 3 ZILE

Aceste bonusuri sunt valabile numai pana la 15 septembrie

Ceea ce iti ofer aici sunt instrumentele cu care eu lucrez si pe care trainerii nu le dau sau le dau pe bani grei, pentru ca ele costa energie si timp sa le descoperi, sa le testezi sau sa le inventezi

1. Cum se alege numele unui concept de eveniment, ca sa poti crea efect de unda in jurul lui;

2. Cum se face o scrisoare de intentie, care sa-i faca pe interlocutori sa-ti ceara o oferta sau scrisoarea de vanzari;

3. Cum se lanseaza un produs sau serviciu despre care nu se stie absolut nimic;

4. Cum se face un briefing, care vinde;

5. Cum se pozitioneaza un produs, un serviciu sau o consultanta dupa Modelul Valorii Asteptarilor;

6. Cum se creaza un SETUP EXPERIENTIAL DE EVENIMENT;

7. Cum se realizeaza un afis mai atractiv si eficient decat al competitorilor;

8. Cum se obtine un testimonial care vinde;

9. Cum se face un film de prezentare, care vinde;

10. Cum sa ii faci pe oameni sa adere la clubul tau;

11. Cum ii faci pe oameni sa aseze informatiile, pe care le transmiti in sertarele superioare ale mintii, ca sa fii primul la indemana, cand vor avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

12. Cum devii o autoritate pe domeniul tau de specialitate;

Urmareste si ce spun cativa dintre participantii la cursurile de organizare evenimente open din Bucuresti

Alina Sisiiac

Director marketing, Club de yoga

Gabriela Alba

Art Instructor la Simply Life

Adriana Marasescu

Artist plastic, Restaurator

Adrian Voinescu

Impresariat artistic, CEO Artist-Mall

Silvia Petre

Management strategic consultant

George Petre

Analist programator

Laura Badita

Jurnalist, Redactor la Pro TV

Cristina Berceanu

Asistent manager, Banca Transilvania (Obregia)

Mai multe detalii pe www.optimum-communication.ro

NOTA:

0 Comments