Curs de ORGANIZARE EVENIMENTE CONCEPT

Cand spun ca, un curs de organizare evenimente concept este de departe mai profitabil pentru tine decat orice alta metoda de a organiza sau inventa un eveniment, ma refer si la faptul ca, pentru a ajunge sa vinzi chiar tu concepte de eveniment, trebuie sa stii cum sa le arati oamenilor, ca le cunosti problemele chiar mai bine decat ei, ceea ce-ti va aduce gloria mai repede, mai sigur si mai usor decat competitorilor tai.

Secretul inventarii evenimentelor concept, mai ieftine, mai spectaculoase si mult mai eficiente decat competitorii tai, fara a-ti fi teama ca nu se vor cumpara, se bazeaza pe arta de a incadra totul intr-un intreg si se cheama EVENT ARCHITECT

Nu stiu daca este adevarul absolut, dar nu te poti apuca de organizare de evenimente, fara sa anticipezi ca, la un moment dat, te vei plictisi, vei obosi de luptat cu atata concurenta sau vei imbatrani.

Ce e de facut atunci?

Munca organizatorilor de evenimente este spectaculoasa, provocatoare si plina de satisfactii si bucurii, dar este si plina de neprevazut si foarte solicitanta, cel putin pentru faptul ca tu trebuie sa gestionezi un sistem complex de relatii, iar o singura veriga din acest lant, daca cedeaza, poate sa-ti naruie visul, la care deja ai lucrat.

UN EXEMPLU CONCLUDENT PENTRU CARE MERITA SA TE GANDESTI SA VINZI CONCEPTE

Cunosc un restaurant si cred ca si tu ai auzit destule cazuri, care nu numai ca s-a inchis, dar nimeni n-a mai vrut sa cumpere sau sa inchirieze spatiul, ca sa deschida altul, dupa ce la o nunta sau eveniment privat, s-au imbolnavit cam 40 de persoane si au ajuns in spital.

E clar ca e nevoie de o singura intamplare nefericita si o eroare umana si ti s-a pus capac.

Cel mai bun organizator de evenimente devine la propriu ahitect de eveniment, cand va sti cate putin din toate domeniile, pentru ca altfel nu rezisti in acest domeniu:

– trebuie sa fii un foarte bun PR-ist, atat ca sa stii cum se tine legatura cu presa, dar sa si stii ce-si doresc ei de fapt de la tine;

– trebuie sa fii un bun diplomat, pentru ca va fi la un moment dat nevoie sa iesi cu bine din situatii delicate;

– un bun manager, ca sa faci si profit;

– un bun copywriter, ca sa iesi mult in evidenta cand scrii, pentru ca este mare inflatie de e-mail-uri si mesaje nesolicitate;

– un bun vanzator, ca sa stii sa citesti nevoile intr-un mod personalizat;

– un bun marketer, ca sa stii sa-l pozitionezi corect pe beneficiarul evenimentelor tale;

– sa te pricepi la oameni si sa intelegi ce ti se spune printre randuri;

– sa fii punctual si minutios, privind cu atentie la toat detaliile;

Toti detinatorii de spatii ce se preteaza la organizarea de evenimente ar trebui sa stie sa impacheteze si sa vanda concepte de eveniment, cel putin pentru faptul ca asa isi vor gasi argumentele de a stimula pe antreprenori sa se foloseasca la maximum de marketingul prin eveniment.

Nimeni nu te impiedica sa scrii carti despre asta si sa vinzi concepte de eveniment, dupa ce deja s-a batatorit cararea spre sala sau salile pe care le detii, unde s-au consumat sute sau mii de experiente spectaculoase si despre care ai ce povesti.

Aceeasi strategie se aplica garantat si in cazul evenimentelor de afaceri, acolo unde multi sunt tentati sa te foloseasca mai mult ca executant.

Cata vreme vei detine controlul conceptului si acesta va fi unul dorit de toti competitorii, vei executa tot tu evenimentele pe cativa ani de acum inainte si clientii te vor plati suplimentar.

De aceea si insist pe ideea de concept de eveniment, pentru ca te si apara de a-ti fi furate ideile, pentru ca se pot inregistra la ORDA, pentru aproximativ o suta de lei.

Te invit sa-mi spui ce gen de evenimente ti se potriveste cel mai mult, ce provocari sau ce probleme ai intampinat si ce cauze crezi ca au avut.

Daca nu te grabesti, te invit sa revii pe aceasta pagina, pentru ca voi reveni cu mai multe explicatii, ca sa intelegi cum poti face sa vinzi la un moment dat doar concepte de eveniment, cum poti transforma evenimentele in emisiuni TV, in francize daca te vei plictisi sa tot faci evenimente si vei dori sa obtii mai mult timp pentru familie si pentru sufletul tau…

oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

Poti profita acum de oferta limitata, compusa din cele 4 cursuri de o zi intr-unul singur de 3 zile, numit EXPERIVENT – Orice ocazie este unica ocazie, dar si de cele 12 bonusuri valoroase, care-ti folosesc foarte mult in orice gen de afacere ai avea.

 

Click aici pentru detalii despre acest > Curs de organizare evenimente in forma pachet de 3 zile tinut in Bucuresti.

CURSUL DE organizare de evenimente din Bucuresti – pret, bonusuri si DETALII TEHNICE

DURATA CURSULUI

 CURSUL DE organizare evenimente sponsorizabile IN VARIANTA OPEN DUREAZA  1 ZI

dar nimeni nu a cumparat o singura zi, pentru ca este mult mai tentant sa inveti si cum se face corect o lansare, cum se face un eveniment de fidelizare si cum se creaza si se vand conceptele de eveniment, atunci cand te saturi de organizat evenimente 

TOATE CELE 6 MODULE DE CURS (pachetul de 3 ZILE)

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 contin cele mai multe studii si aplicatii

MODULUL 1

CAPITALIZARE/ BRAND FIRMA/ BRANDUL PERSONAL/ IMPACT SI MOSTENIRE

 – Cum cresti IMPACTUL si pregatesti MOSTENIREA pe care le poti obtine, pornind de la fiecare  EVENIMENT PE CARE L-AI CONCEPUT si organizat, astfel incat, atunci cand te plictisesti sau ai obosit si nu mai vrei sa executi tu personal evenimente, sa poti castiga in continuare venituri reziduale. 

Aplicatii practice si studii de caz.   

MODULUL 2

STRUCTURA SI ARTA UNUI CONCEPT DE EVENIMENT CU EFECT DE BULGARE DE ZAPADA

– Cand, cum, cu cine, de cate ori si cu ce resurse faci evenimentul sau evenimentele, astfel incat cei pentru care-l concepi si organizezi, sa-si apropie audienta mai mult decat ar putea-o face competitorii tai.

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 3

SpectacuLAUNCH

– CUM lansezi produse, servicii sau pachete de consultanta, ca pe un eveniment declansator de rumoare si bucurie, care-i atrage pe invitatii ideali, fara a-i lasa sa te eticheteze ca vrei ceva de la ei. 

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 4

EXPERITRUST

– Cum fidelizezi clientii noi, adancindu-i in experienta creata de tine mai mult decat ii pot adanci competitorii si cum recastigi clientii vechi pornind de la un concept de eveniment organizat strategic, care introduce o transformare aparte, care nu-i mai lasa pe invitati sa te uite.

Aplicatii practice si studii de caz.

MODULUL 5

CUM ATRAGI SPONSORII si PARTENERII, FARA A-TI FI TEAMA DE REFUZ

Ingredientele pentru care sponsorii te vor pune in topul listei evenimentelor de sponsorizat, in pofida faptului ca si altii au evenimente interesante.

Cum gandesti si actionezi, ca sa primesti sprijinul prin Joint Venture, ca sa accesezi comunitati deja create de loiali unei anumite cauze, care ti se potriveste.

Cum se analizeaza valoarea unei oferte de sponsorizare, astfel incat sa scoti maximul de profit din ea.

MODULUL 6

CONCEPTUL DE EVENIMENT SCALABIL, PE CARE OAMENII IL CUMPARA SI MAI VOR

Cum faci sa ti se ceara concepte de eveniment, fara a ti se fura doar ideile si a te scoate pe tine din ecuatie, atunci cand te-ai plictisit sa tot organizezi evenimente si vrei sa exploatezi toata experienta de pana atunci.

Cum creezi scheletul unui astfel de concept, cum fixezi pretul, cum il vinzi si cum vei fi considerat doctor pe domeniul tau, ca sa poti scrie carti despre asta, transformand cumpararea intr-un eveniment.

CAT INVESTESTI

 VARIANTA OPEN [1 ZI] 

INVESTITIA TA ESTE DE: 150 EUR/ ZI + TVA in loc de 130 EUR + TVA, cat ar fi, DACA AI ACCESA TOT CURSUL

NOTA: Pentru fiecare cursant suplimentar adus la acest curs, primesti un discount de 20% din pretul de lista, ceea ce inseamna ca la 5 persoane aduse, poti beneficia de curs gratis. 

12 BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA SI DOAR PENTRU PACHETUL DE 3 ZILE

Aceste bonusuri sunt valabile numai pana la 15 septembrie

Ceea ce iti ofer aici sunt instrumentele cu care eu lucrez si pe care trainerii nu le dau sau le dau pe bani grei, pentru ca ele costa energie si timp sa le descoperi, sa le testezi sau sa le inventezi

1. Cum se alege numele unui concept de eveniment, ca sa poti crea efect de unda in jurul lui;

2. Cum se face o scrisoare de intentie, care sa-i faca pe interlocutori sa-ti ceara o oferta sau scrisoarea de vanzari;

3. Cum se lanseaza un produs sau serviciu despre care nu se stie absolut nimic;

4. Cum se face un briefing, care vinde;

5. Cum se pozitioneaza un produs, un serviciu sau o consultanta dupa Modelul Valorii Asteptarilor;

6. Cum se creaza un SETUP EXPERIENTIAL DE EVENIMENT;

7. Cum se realizeaza un afis mai atractiv si eficient decat al competitorilor;

8. Cum se obtine un testimonial care vinde;

9. Cum se face un film de prezentare, care vinde;

10. Cum sa ii faci pe oameni sa adere la clubul tau;

11. Cum ii faci pe oameni sa aseze informatiile, pe care le transmiti in sertarele superioare ale mintii, ca sa fii primul la indemana, cand vor avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

12. Cum devii o autoritate pe domeniul tau de specialitate;

Urmareste si ce spun cativa dintre participantii la cursurile de organizare evenimente open din Bucuresti

Alina Sisiiac

Director marketing, Club de yoga

Gabriela Alba

Art Instructor la Simply Life

Adriana Marasescu

Artist plastic, Restaurator

Adrian Voinescu

Impresariat artistic, CEO Artist-Mall

Silvia Petre

Management strategic consultant

George Petre

Analist programator

Laura Badita

Jurnalist, Redactor la Pro TV

Cristina Berceanu

Asistent manager, Banca Transilvania (Obregia)

Mai multe detalii pe www.optimum-communication.ro

NOTA:

0 Comments