Curs de ORGANIZARE EVENIMENTE

Chiar daca ne-ar placea uneori sa devenim "stapanii" clientilor nostri si acestia sa faca intocmai ceea ce ne-am dori, fara primitivisme, daca inventam exact acele experiente speciale, care ne ajuta sa devenim stapanii momentelor, pe care le avem impreuna cu clientii nostri, atunci cand organizam un eveniment, acestia vor capata suficienta incredere, incat sa decida, nu numai ca le trebuie si merita sa obtina ceea ce avem noi de oferit, dar sa povesteasca si altora despre experienta speciala, pe care le-am creat-o.

Ca sa descoperi de ce acest curs de organizare evenimente iti schimba viata mai mult decat oricare training sau curs de marketing prin evenimente din Bucuresti si din Romania la acest moment, pot sa-ti spun patru lucruri:

1. Atat pe Amazon.com, cat si in librariile din Romania au aparut sute de carti si cursuri despre organizarea evenimentelor sau, mai degraba, despre managementul evenimentelor, fiecare cu metoda proprie de a gestiona un eveniment, dar nici una sau unul nu te invata cum sa pornesti de la zero absolut, fara sa-ti fie frica de esec.

Stii? Ma refer la momentul acela in care vrei sa fii respectat, fara chiar sa fi organizat inca niciun eveniment notabil, dar sa ai tot curajul din lume, pentru ca stii ca orice eveniment vei face este perfect si oamenii vor vorbi despre tine.

Tot asa, niciunul dintre cursuri nu-ti spune cum sa scalezi afacerea atunci cand te vei plictisi de prea multe evenimente si vrei sa te retragi, vanzandu-ti doar experienta acumulata.

2. Au aparut zeci de softuri si aplicatii online de management al evenimentelor, care pot prelua cea mai mare parte din munca ta de organizator de evenimente si o fac de multe ori chiar gratuit sau cu un cost nesemnificativ. Pentru asta trebuie doar sa stii care sunt acelea si sa urmaresti niste tutoriale si atat;

3. De cand cu explozia social-media, au aparut nenumarate platforme de socializare, unde gasesti grupuri de oameni gata create si sortate, pe obiecte de interes, ceea ce simplifica la maximum munca unui organizator de evenimente, atunci cand isi cauta o audienta potrivita. Chiar eu am creat unul pe Facebook numit: „Grupul consumatorilor de evenimente creative”;

4. Gasesti usor si nenumarate firme de hostessing, care sunt experimentate in executia unui eveniment, prin care poti externaliza o parte din organizarea unui eveniment, daca tu stii sa faci cum trebuie managementul de proiect;

Mai sunt destule alte ponturi despre organizarea de evenimente si resurse despre care se poate discuta, dar, ca sa-ti poti crea o imagine cat de cat corecta despre o “arhitectura unui eveniment”, care ii face pe oameni sa vorbeasca despre ele mai mult decat o fac de obicei mai trebuie ceva.

ACEL CEVA TINE DE CONVINGEREA TA CA AI ALES BINE DOMENIUL, CAND TE-AI GANDIT SA-TI SCHIMBI VIATA INTR-UN MOD SPECTACULOS SI PROSPER

As vrea sa-mi raspunzi cu sinceritate la cateva intrebari:

1. Crezi ca iti trebuie mai mult decat un calculator sau laptop, o firma, un telefon bun, care sa poata si filma, ca sa poti incepe sa organizezi evenimente mici si medii?

2. Crezi ca exista o cale mai usoara decat organizarea de evenimente de a “iesi in lume”, de a-ti crea relatii si a-ti face prieteni cu nemiluita? (Eu am acum in telefon peste 2900 de contacte si sunt sigur ca mai mult de jumatate si cei mai multi prieteni sunt numai datorita evenimentelor pe care le-am creat si la care am participat)

3. Crezi ca este o cale mai rapida si mai sigura de a ajunge la inima celor carora te adresezi, decat aceea creata de organizarea unui eveniment?

4. Crezi ca cei mai buni organizatori de evenimente de acum au pornit din prima cu evenimente foarte mari?

DE ACEEA, pentru cei ca tine si chiar pentru specialisti AM STRUCTURAT TIMP DE DOI ANI O METODA MULT MAI EFICIENTA, NUMITA “EXPERIVENT” DE A INVENTA NUMAI EVENIMENTE „CU EFECT DE UNDA” pentru tine sau clientii tai

Asta pentru ca sute de oameni din top managementul firmelor cu care am intrat in contact, spun ca cele mai grele 3 lucruri sunt urmatoarele si nu organizarea unui eveniment:

1. Gasesti relativ usor oameni dornici sa manance, sa se distreze si sa se simta bine cu ocazia unui eveniment, dar investitia este inutila, daca descoperi ca aceia, care au venit, nu sunt exact clientii ideali sau nu i-ai „impactat” suficient, cat sa duca vorba mai departe si, de aceea, in 95% din cazuri nu exista o continuitate si o crestere substantiala a afacerii dupa un eveniment gandit eronat;

2. Este usor sa crezi ca, facand un efort si investind mai mult intr-un eveniment, va fi mai “bogat” decat ar face-o competitorii tai si vei fi considerat mai bun, dar descoperi imediat, ca nu “bogatia” ii fidelizeaza pe oameni, ci adancimea experientei este cea care ii face sa povesteasca si sa te eticheteze superior in mintea lor;

Si, paradoxal, dar cand descoperi ca altele sunt butoanele declansatoare superioare ale rumorii, descoperi si ca poti obtine un efect mult mai mare, cu mult mai putini bani;

3. Cand debutezi fara metoda lansarea unui produs, a unui serviciu sau a consultantei, pe care vrei sa le oferi lumii, ca urmare a talentului pe care-l ai, descoperi ca a fost mai usor sa le inventezi, chiar daca asta ti-a luat niste ani, decat sa-i faci pe oameni sa inteleaga ca au nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

Metoda testata de mine de a crea „anatomia unei experiente”, extrem de practica, de versatila si cu rezultate imediate, numita: „EXPERIVENT”,  are la baza patru concepte:  

1. SpectacuLOUNCH – Cum sa inventezi cele mai ieftine si spectaculoase evenimente de lansare de produse, lansare de servicii, lansare de consultanta sau de cursuri, astfel incat workshop-urile, demonstratiile, degustarile, testarile, conferintele, festivalurile, expozitiile, nuntile si petrecerile private, caravanele, evenimentele muzicale/ distractive, sportive, turistice sau culinare, pe care le introduci in ecuatie, sa capteze atat de bine intreaga atentie a clientilor ideali, astfel incat sa-i faca sa vorbeasca despre asta si sa nu mai ai nevoie de reclama din primul foc.

Pot spune ca acesta este ultimul ghid de inventivitate pentru lansarea experientiala de restaurante, de posturi de radio, de reviste, de posturi de televiziune, de produse, de servicii sau consultanta, in jurul carora sa nasti o adevarata miscare sau un fenomen, in care gasesti secrete valabile si pentru freelancer-ii care organizeaza evenimente private (nunti, aniversari, botezuri, etc.), dar si evenimente marcante pentru artisti, muzicieni, scriitori sau poeti.

2. ExperiTRUST – Cum insamantez miezul increderii, ca sa fidelizez clientii noi si cum sa revin in atentia clientilor vechi, inventand experiente speciale, de tip show-uri, concursuri, evenimente tehnice, workshop-uri, degustari, testari, conferinte, festivaluri, expozitii si altele asemenea lor, cu efect de unda si rezultate imediate.

3. Sponsor IT – Cum inventez evenimente atat de speciale, incat sa fie total sau partial sponsorizabile si ce nu poate lipsi din ele, ca sa fie mai atractive pentru sponsori, decat ale competitiei, pentru a le face tot timpul pe banii altora, fara a investi mai deloc in mod direct.

HOW TO SPONSOR – Ghid de sponsorizare: Cum fac, sa identific, ca sponsor, cele mai bune oportunitati de promovare prin sponsorizare si cum analizez daca merita sa investesc intr-o oferta de sponsorizare sau nu.

4. EVENT CREATOR/ EVENT ARCHITECT – Cum sa creezi si sa vinzi concepte de eveniment pe sume din ce in ce mai mari [concepte de TEAMBUILDING, de WORKSHOP-uri, de CONFERINTE, etc] si sa creezi o miscare in jurul lor, transformandu-le chiar in francize de show-uri, concursuri, emisiuni radio, emisiuni TV sau emisiuni online.

Aceasta gandire inversata si metoda, numita „EXPERIVENT”, te ajuta sa identifici intai corect clientii ideali si, prin mesajele, pe care le transmiti sa-i faci sa simta ca ei te-au descoperit, ca pe sursa lor de experiente speciale, de la care nu se poate lipsi, ceea ce schimba povestea, indiferent daca esti:

1. Freelancer si cauti un curs de organizare de evenimente, ca sa inventezi evenimente pentru a-ti vinde mai repede si mai bine acele lucruri speciale, pe care le ai de oferit, dar si sa-i faci pe oameni sa vorbeasca despre asta, fara sa mai investesti apoi in reclama la infinit;

2. Angajat intr-o companie si cauti un curs de organziare de evenimente, ca sa-si consolidezi pozitia in firma si chiar sa devii de neinlocuit, invatand sa lansezi si sa vinzi mai bine decat oricare dintre colegii tai produsele, serviciile sau consultanta, pe care compania ta le are de oferit sau vrei sa inventezi evenimente pentru a-ti reusi fidelizarea clientilor si a-i face dependenti de ceea ce are compania mai bun de oferit;

3. Proprietar de afacere si cauti un curs de organziare de evenimente, ca sa inveti cum sa livrezi clientilor tai exact acea transformare, de care ei sa simta ca au nevoie, pe care competitorii tai nu o vor putea oferi si asta-ti imbunatateste, de fapt, relatia cu clientii actuali si potentiali si-i fidelizeaza definitiv.

Cand inveti sa demonstrezi cu talent ca tu le cunosti problemele clientilor mai bine decat competitorii tai, vei demonstra usor si ca tu, prin ceea ce ai de oferit, esti chiar de neinlocuit;

4. Liber profesionist sau angajat intr-o companie si te-ai saturat de monotonia si stresul existent si vrei sa faci numai ce-ti place, dar sa si castigi maximul din pasiunea ta, adica si venituri pasive in timp ce tu te vei plimba prin lume la un moment dat, mai mult decat o poti face acum.

oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

DETALII DESPRE CELE 4 CURSURI DE ORGANIZARE EVENIMENTE LUATE SINGULAR:

1. Curs de organizare evenimente de lansare – SpectacuLOUNCH

2. Curs de organizare evenimente de fidelizare – ExperiTRUST

3. Curs de organizare evenimente sponsorizabile – Sponsor IT

4. Curs de organizare evenimente concept – EVENT ARCHITECT

Poti profita acum de cele 12 bonusuri oferite pe o perioada limitata, si varianta pachet compusa din cele 4 cursuri de o zi intr-unul singur de 3 zile, numit “EXPERIVENT – Orice ocazie este unica ocazie”:

CURSUL DE organizare de evenimente din Bucuresti – pret, bonusuri si DETALII TEHNICE

DURATA CURSULUI

 CURSUL DE organizare evenimente IN VARIANTA OPEN DUREAZA 3 ZILE

cate 2 module pe zi

 CURSUL IN VARIANTA ONLINE DUREAZA 6 SAPTAMANI

cate 1 modul pe saptamana

CELE 6 MODULE DE CURS

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 contin cele mai multe studii si aplicatii 

 

MODULUL 1

CAPITALIZARE/ BRAND FIRMA/ BRANDUL PERSONAL/ IMPACT SI MOSTENIRE

– Cum cresti IMPACTUL si pregatesti MOSTENIREA pe care le poti obtine, pornind de la fiecare  EVENIMENT PE CARE L-AI CONCEPUT si organizat, astfel incat, atunci cand te plictisesti sau ai obosit si nu mai vrei sa executi tu personal evenimente, sa poti castiga in continuare venituri reziduale. 

Aplicatii practice si studii de caz. 

 

MODULUL 2

STRUCTURA SI ARTA UNUI CONCEPT DE EVENIMENT CU EFECT DE BULGARE DE ZAPADA

– Cand, cum, cu cine, de cate ori si cu ce resurse faci evenimentul sau evenimentele, astfel incat cei pentru care-l concepi si organizezi, sa-si apropie audienta mai mult decat ar putea-o face competitorii tai.

Aplicatii practice si studii de caz.

 

 

MODULUL 3

sPECTACULAUNCH

– CUM lansezi produse, servicii sau pachete de consultanta, ca pe un eveniment declansator de rumoare si bucurie, care-i atrage pe invitatii ideali, fara a-i lasa sa te eticheteze ca vrei ceva de la ei. 

Aplicatii practice si studii de caz.

 

 

MODULUL 4

EXPERITRUST

– Cum fidelizezi clientii noi, adancindu-i in experienta creata de tine mai mult decat ii pot adanci competitorii si cum recastigi clientii vechi pornind de la un concept de eveniment organizat strategic, care introduce o transformare aparte, care nu-i mai lasa pe invitati sa te uite.

Aplicatii practice si studii de caz.  

 

MODULUL 5

CUM ATRAGI SPONSORII si PARTENERII, FARA A-TI FI TEAMA DE REFUZ

Ingredientele pentru care sponsorii te vor pune in topul listei evenimentelor de sponsorizat, in pofida faptului ca si altii au evenimente interesante.

Cum gandesti si actionezi, ca sa primesti sprijinul prin Joint Venture, ca sa accesezi comunitati deja create de loiali unei anumite cauze, care ti se potriveste.

Cum se analizeaza valoarea unei oferte de sponsorizare, astfel incat sa scoti maximul de profit din ea.  

 

MODULUL 6

CONCEPTUL DE EVENIMENT SCALABIL, PE CARE OAMENII IL CUMPARA SI MAI VOR

Cum faci sa ti se ceara concepte de eveniment, fara a ti se fura doar ideile si a te scoate pe tine din ecuatie, atunci cand te-ai plictisit sa tot organizezi evenimente si vrei sa exploatezi toata experienta de pana atunci.

Cum creezi scheletul unui astfel de concept, cum fixezi pretul, cum il vinzi si cum vei fi considerat doctor pe domeniul tau, ca sa poti scrie carti despre asta, transformand cumpararea intr-un eveniment.  

 

CAT INVESTESTI


VARIANTA OPEN [3 ZILE]

INVESTITIA TA ESTE DE: 3 x 130 EUR = 390 EUR + TVA in loc de 520 EUR + TVA, cat ar fi normal

VARIANTA ONLINE [6 SAPTAMANI]

INVESTITIA TA ESTE DE: 3 x 130 EUR = 390 EUR + TVA in loc de 520 EUR + TVA, cat ar fi normal

NOTA: Pentru fiecare cursant suplimentar adus la acest curs, primesti un discount de 20% din pretul de lista, ceea ce inseamna ca la 5 persoane aduse, poti beneficia de curs gratis.

12 BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA

Aceste bonusuri sunt valabile numai pana la 15 septembrie

Ceea ce iti ofer aici sunt instrumentele cu care eu lucrez si pe care trainerii nu le dau sau le dau pe bani grei, pentru ca ele costa energie si timp sa le descoperi, sa le testezi sau sa le inventezi

1. Cum se alege numele unui concept de eveniment, ca sa poti crea efect de unda in jurul lui;

2. Cum se face o scrisoare de intentie, care sa-i faca pe interlocutori sa-ti ceara o oferta sau scrisoarea de vanzari;

3. Cum se lanseaza un produs sau serviciu despre care nu se stie absolut nimic;

4. Cum se face un briefing, care vinde;

5. Cum se pozitioneaza un produs, un serviciu sau o consultanta dupa Modelul Valorii Asteptarilor;

6. Cum se creaza un SETUP EXPERIENTIAL DE EVENIMENT;

7. Cum se realizeaza un afis mai atractiv si eficient decat al competitorilor;

8. Cum se obtine un testimonial care vinde;

9. Cum se face un film de prezentare, care vinde;

10. Cum sa ii faci pe oameni sa adere la clubul tau;

11. Cum ii faci pe oameni sa aseze informatiile, pe care le transmiti in sertarele superioare ale mintii, ca sa fii primul la indemana, cand vor avea nevoie de ceea ce ai tu de oferit;

12. Cum devii o autoritate pe domeniul tau de specialitate;

Urmareste si ce spun cativa dintre participantii la cursurile de organizare evenimente open din Bucuresti

Alina Sisiiac

Director marketing, Club de yoga

Adriana Marasescu

Artist plastic, Restaurator

Adrian Voinescu

Impresariat artistic, CEO Artist-Mall

Silvia Petre

Management strategic consultant

George Petre

Analist programator

Laura Badita

Jurnalist, Redactor la Pro TV

Cristina Berceanu

Asistent manager, Banca Transilvania (Obregia)

Mai multe detalii pe www.optimum-communication.ro

NOTA:

0 Comments