Curs de Marketing Experiential

Sensul marketingului este sã cunoşti si sã înţelegi atât de bine clientul, încât produsele sau serviciile sã i se potriveascã atât de bine, încât sã se vândã de la sine. Peter Drucker
oamenii-nu-stiu-ca-vor-marketing-experiential

Buna,
Cu totii cautam cel mai bun curs de marketing, dar pe parcurs descoperim ca, de fapt, noua ne trebuiau doar cursuri de a intelege cum gandesc si ce pretuiesc oamenii cu adevarat sau cum sa ne facem foarte utili celorlalti.

De aceea se si spune ca “MARKETINGUL SERVICIILOR ESTE SERVICIUL INSUSI”.

Sigur ca cel mai convenabil ar fi sa punem un afis pe un zid intre noi si clienti si sa spunem asa:

“Va rugam aruncati banii peste zid, iar noi va aruncam inapoi, ceea ce v-am promis in afis si restul, eventual.”

fuga de responsabilitate

Dar in viata reala lucrurile se petrec in cu totul alt mod si nu putem sari usor peste etapa intalnirii fata in fata. Aceea in care oamenii ne vor putea intreba, printre altele si “DE CE FACETI CEEA CE FACETI?” si cum garantam ca ceea ce oferim este autentic.

De aceea spun ca atunci cand ne hotaram sa ne lansam in afaceri, ne pregatim, de fapt, sa aratam lumii cum suntem noi cu adevarat.

Daca mergi pe o gandire clasica, adica din secolul trecut, esti tentat sa spui cam asa:

“Uite ce bine fac eu chestia asta, nu vrei sa cumperi?”

DAR TU AI PLATI PE CINEVA DOAR PENTRU CA STIE, DOAR PENTRU CA POATE SAU DOAR PENTRU CA EXCELEAZA INTR-UN DOMENIU?

Eu, cel putin, nu fac asta, dar platesc usor si mai povestesc si altora desore tine, daca tu, cu ceea ce stii, cu ceea ce poti sau cu ceea ce excelezi, ma faci sa simt ca-mi rezolvi o problema in mod superior.

DESPRE FELUL IN CARE II FACI PE CLIENTII TAI IDEALI SA SIMTA CA LE REZOLVI SUPERIOR PROBLEMELE, CU CEEA CE AI DE OFERIT, ESTE ACEST CURS.

Si nu te gandi ca, daca pasiunea ta este sa faci cine stie ce chestii ciudate, acestea nu par a rezolva o problema, pentru ca gresesti.

Ce, daca pictezi ceva, daca esti cantaret, poet, organizator de evenimente sau cine stie ce alta pasiune, crezi ca oamenii nu pot vedea asta, ca pe o rezolvare a unei probleme?

Atunci de ce unii fac imprumuturi, ca sa mearga la cine stie ce concert sau expozitie sau spectacol, peste mari si zari?

a crea ceva inseamna a rezolva o problema

DAR CE NE POATE FACE CU ADEVARAT FERICITI?

Mergand intr-o excursie la New York, am intrebat pe cativa apropiati ce loc imi recomanda pentru a savura o cafea.

Culmea este ca toti trei mi-au spus despre aceeasi cafenea rotativa din apropiere de Time Square, aflata la inaltime undeva in exteriorul hotelului Marriott, dar nu mi-au spus si pretul.

Sigur ca m-am simtit exceptional, admirand panorama si savurand o cafea buna in timp ce ne roteam, dar cand a fost sa platim, pretul de 12-15 dolari m-a pus un pic pe ganduri, suficient sa-mi dau seama, ca nu cele cateva boabe de cafea si apa fiarta plus biscuitele puteau costa atata.

Cu toate astea nu am ezitat sa platim si sa fim multumiti si acum sa-ti povestesc si tie si altora despre chestia asta.

Sigur ca un om de vanzari ca mine si specialist in marketing, care conducea pe vremea aceea o companie romano-engleza, s-a gandit instantaneu:

“Mai omule, ce as putea si eu sa fac, sa creez un asemenea context, incat sa pot vinde la pretul cel mai bun si toti oamenii sa ma recomande pentru ceea ce stiu eu sa fac?”

Mai ales ca la nici o suta de metri de acea cafenea erau si altele, unde puteai savura aceeasi cafea la 3,5 la 5 sau maxim 6-7 dolari, deci sub jumatate.

Pana la urma trebuie sa constat ca am platit pentru context si nu pentru cafea.

De aceea spun ca batalia in viitor nu se va mai duce intre produse, intre servicii si intre consultante, ci doar intre CONTEXTE.

Granita intre produse, intre servicii si intre consultante devine din ce in ce mai mica si nu le mai poti diferentia corespunzator, mai ales ca ai acces nelimitat prin GOOGLE la milioane de oportunitati.

In noul marketing Adrian Stavriu

Sigur ca te vei intreba: “Dar cum pot eu sa creez contexte chiar pentru orice, ca sa vand mai scump, mai mult si clientii sa ma recomande mai bine?”

Daca te-as intreba, daca ti-ai imagina ca o piata de peste poate ajunge obiectiv turistic cu un trafic de 10000 de oameni pe zi, precis ai stramba din nas ca si mine, gandindu-te la mirosul unei asemenea piete, dar cu toate astea Pike Place Fish Market a ajuns unul dintre obiectivele importante si foarte vizitate din Seattle.

marketing-experiential-pike-place

Despre ei s-au scris carti de marketing, s-au facut studii si au fost invitati la posturile mari de televiziune, tocmai pentru ca au creat un context formidabil pentru ca vanzarea de peste sa se faca asemenea unui perpetuu show.

Asta am facut si eu in Romania si fiecare firma a ajuns sa creasca natural si constant, tocmai pentru ca EXPERIENTA a ajuns noul focus al economiei, deci a IV-a dimensiune economica dupa PRODUSE, SERVICII si CONSULTANTA, care se vindeau in secolul trecut.

Fara sa inglobezi toate acestea, indiferent ce vrei sa vinzi, intr-un context potrivit si greu de imitat, practic te condamni la uitare sau la insucces, in loc sa devii chiar tu cel mai bun specialist in marketing sau, pardon, cel mai bun regizor de experiente de marketing pe domeniul tau.

Am lucrat doi ani sa lansez acest curs, tocmai pentru ca a fost nevoie sa sintetizez in el, toate lucrurile esentiale din branding, vanzari, advertising, PR, marketing prin evenimente, promovare online, fara de care o afacere nu poate functiona pe pilot automat si sa-ti dau exact acele rotite si subtilitati, pe care practica directa cu mii de oameni si sute de firme, mi le-a relevat.

In plus am gandit totul ca sa inveti sa-ti pui experienta ca intr-un film, pe care clientii tai ideali sa-l urmareasca cu sufletul la gura.

Pentru ca-mi este imposibil in cateva randuri sa-ti explic ce face acest curs pentru tine si cum iti va schimba viata, de vreme ce-mi ia 3 zile pline de curs, ca sa pot schimba un mod de gandire, intr-unul prosper, te invit sa urmaresti materialele scrise de mine, care se invart in jurul acestei idei.

Sub rezerva confidentialitatii, pot face aceste studii de caz doar in mediu restrans, in cadrul cursului si nu le pot face publice aici, dar poti vedea cateva dintre declaratiile partenerilor, care beneficiaza de consultanta pentru experientializarea afacerilor, ca sa vezi cat sunt de incantati si de ce vor sa fie parte din Problem Solving ACADEMY.

CURSUL DE MARKETING EXPERIENTIAL DETALII TEHNICE

DURATA CURSULUI

 CURSUL DE MARKETING EXPERIENTIAL IN VARIANTA OPEN DUREAZA 3 ZILE
cate 2 module pe zi

 CURSUL IN VARIANTA ONLINE DUREAZA 6 SAPTAMANI
cate 1 modul pe saptamana

CELE 6 MODULE DE CURS

Cuprinde 6 capitole mari, fiecare cu aplicatii practice si studii de caz. Modulele 5 si 6 sunt numai cu studii si aplicatii

MODULUL 1

TU REGIZORUL SI TU ACTORUL sau UNDE-AI FI, DACA CEILALTI AR PERCEPE, CA FARA TINE SAU CE AI TU DE OFERIT NU SE POATE?

MODULUL 2

CUM CONSTRUIESTI RECUZITA MIRACULOASA – Ce faci la superlativ, pentru ca tu si experienta ta sa se vanda mai scump si mai repede decat orice produs sau serviciu

MODULUL 3

CUM AJUNGI LA SPECTATORUL PRINCIPAL AL FILMULUI VIETII TALE – Cine va plati mai repede, biletul cel mai scump, la orice “film” vei face de acum inainte?

MODULUL 4

SCENARIUL FILMULUI DE HOLLYWOOD – Cum ar reactiona clientii, daca ai fi in mintea lor, le-ai sti toate problemele si nevoile si le-ai reprioritiza totul?

MODULUL 5

SCENELE 1, 2, 3 si 4 – Sau cum te-ai simti daca i-ai face pe ceilalti sa-ti ceara, exact ce ai tu de oferit, fara ca tu sa insisti pe vanzare?

MODULUL 6

DISTRIBUTIA – Sau cum ar decurge viata ta, daca banii ti-ar veni si-n timp ce dormi?

 

CAT INVESTESTI

VARIANTA OPEN [3 ZILE]

INVESTITIA TA ESTE DE: 3 x 130 EUR = 390 EUR + TVA in loc de 520 EUR + TVA, cat ar fi normal

VARIANTA ONLINE [6 SAPTAMANI]

INVESTITIA TA ESTE DE: 3 x 130 EUR = 390 EUR + TVA in loc de 520 EUR + TVA, cat ar fi normal

 

BONUSURI CU VALABILITATE LIMITATA

BONUSURI PENTRU VARIANTA OPEN – 390 RUR

Valabile doar o luna de zile, pe care le primesti, sunt:

1. Minicurs – Cum se face un film de prezentare, care vinde
2. Minicurs – Cum se face un studiu de caz, care vinde
3. Minicurs – Cum se face un testimonial, care vinde
4. Minicurs – Cum se face un afis/ poster, care vinde
5. Minicurs – Cum se cuceresc triburile moderne
6. Minicurs – Cum sa faci ca presa sa scrie gratis despre tine si
televiziunea sa doreasca sa-ti ia interviu gratuit
7. Minicurs – Cum se face un brand total experiential, care
cucereste orice jungla economica
8. Minicurs – Cum se fac oferte de nerefuzat

Urmareste si cele 3 minicursuri

0 Comments