CUM AR FI SA PASESTI PE COVORUL ROSU, CASTIGAND UN MARE OSCAR PENTRU FILMUL VIETII TALE

Aproape toti oamenii alearga dupa bani si de abia tarziu inteleg ca, daca ai ATENTIA cui trebuie, ai, de fapt, cel mai important capital convertibil. Cand oamenii te vad ca pe un mijloc al rezolvarii problemelor lor, nu exista capital mai mare de atat. Despre tine ca un autentic mijloc, metoda “Hollywood” si cel mai etic mod de a castiga prosperitatea maxima din visul tau, iti voi povesti in cele ce urmeaza...

Buna,
Numele meu este Adrian Stavriu si sunt un impatimit regizor de experiente de marketing, trainer si coach, care a inventat un instrument de marketing revolutionar si propria formula de experientializare a afacerilor, prin care, partenerii mei castiga, atat profitul maxim din pasiunea lor, cat si timp sa se mai si bucure de viata, dupa cum vei vedea din declaratiile lor.

De ce crezi ca spun ca si tu meriti si poti sa pasesti pe covorul rosu, primind un Oscar pentru filmul propriei vieti?

Te-ai gandit vreodata, de ce marii regizori se lupta sa angajeze in filmele lor si platesc absolut regeste, pe actorii si nu doar pe actorii, ci si pe altii, care si-au castigat o mare notorietate?

cei-mai-bine-platiti-actori

Exact asta se-ntampla si-n marketingul strategic, cu exploatarea PROEMINENTEI, cum numim noi, marketerii, acest capital.

 

DACA AI O IDEE GENIALA SAU STRALUCITA

Daca ai idei de afaceri geniale sau stralucite si ele nu ajung la cine trebuie, va trebui sa lupti uneori o viata intreaga, ca sa reusesti sa castigi onorabil din pasiunea ta, fara sa mai fii cu sufletul la gura pentru asta.

Ce s-ar fi intamplat, de pilda, cu lucrarea de 95 de milioane de dolari, numita ”Dora Mar cu pisica” a lui Picasso, daca acest tablou, despre care, 97% dintre oamenii de pe Planeta spun ca este o ciudatenie, pe care n-ar cumpara-o, nici daca ar avea averi uriase, n-ar fi ajuns la cine trebuie?

dora_maar_cu_pisica

Nu cumva asta ne arata simplu si clar, pana la urma, ca nu conteaza ce faci, ci, doar, sa ajungi la cine trebuie, cu ceea ce faci?

Sa zicem ca te pricepi la bucatarie si ai vrea sa lansezi un restaurant sau te pricepi la ornamente florale, design web, dresaj de caini sau in orice alt domeniu si ai vrea sa lansezi un curs, o carte, o inovatie sau un sistem de facut bani, iti dai seama cat de mult iti ia, ca sa castigi milioane de pe urma lor, in comparatie cu Brad Pitt sau Antonio Banderas, daca ar face asta in locul tau?

Cati barbati crezi ca au cumparat parfumurile lui Banderas, doar ca sa se simta macar putin in pielea lui?

Parfumul The SECRET Antonio Banderas


SI-ATUNCI, DE CE SA NU GANDIM INVERSAT?

DACA TOT NU POTI AVEA O COTA CONSIDERABILA DE PIATA, FARA SA AI, MAI INTAI, O COTA CORESPUNZATOARE DE ATENTIE, DE CE SA NU VEDEM CE ANUME POATE ATRAGE CEA MAI MARE ATENTIE SI CUM SA AUTOMATIZAM ASTA LA NESFARSIT 🙂


METODA “HOLLYWOOD”, PE CARE O PREDAU LA CURSURILE DE MARKETING EXPERIENTIAL, SPUNE ASA

Daca oamenii traiesc adesea un film de care s-au saturat, au griji, au situatii, necazuri, au intamplari si nenumarate probleme, pe care le-ar putea evita, daca ar apela la ceea ce ai tu de oferit, atunci de ce sa nu faci tu o regie stralucita, care sa-i mute automat din FILMUL LOR in FILMUL TAU?

Regizor de experiente de marketing

Da, viata noastra se petrece ca o SELECTIE DE OPORTUNITATI.

Traim fiecare zi, ca si cum am trece in revista o suita de trailere, ca sa putem ajunge la FILMUL CEL MAI BUN.


SI FILMUL CEL MAI BUN ESTE VIATA INSASI, IN CARE NU-TI PERMITI SA JOCI UN ROL SECUNDAR

Se mai spune:
“Daca n-ai un PLAN, atunci vei face mereu parte din PLANURILE ALTORA”.

Cum iti explici ca cei de la cafeneaua rotativa din Hotelul Mariott din Time Square (New York), la care am fost, vand ceasca de cafea cu 12-15 dolari si sunt tot timpul mesele ocupate, iar alte cafenele cochete, care se afla foarte aproape si au preturi sub jumatate, nu au atatia clienti?

Pentru ce am platit eu acolo, de fapt si de ce povestesc acum tuturor experienta mea?

Cum iti explici ca cei de la celebrele magazine Cabela sau cei de la BassProSHOPS, care au inventat un cadru exceptional, cu un munte in mijloc si diorame speciale au atras chiar si 35000 de vizitatori intr-o zi, vanzand echipamente de sport si de outdoor, de pana la doua ori mai scumpe, decat la alte magazine de haine, care se afla la maximum 2-300 de metri departare?


CE CUMPARA OAMENII DE FAPT?

OAMENII PLATESC ORICAT PENTRU CALITATEA TIMPULUI SI A EXPERIENTEI LOR, TOCMAI PENTRU CA TOT CE FACEM ESTE VIATA INSASI SI ASTA PRETUIESTE CEL MAI MULT

Oamenii fac credite, ca sa plece in vacantele visate si accepta sa munceasca si sa plateasca rate, chiar doi sau trei ani, pentru a trai experiente de doar cateva zile, care nu au egal.

Si trebuie sa acceptam ca, exact in timpul acesta, exista si alte destinatii sau oferte similare, care nu reusesc sa vanda, ca ceilalti, tocmai pentru ca nu stiu sa puna in opera o regizare a experientei suficient de puternica, pentru a-i face pe oameni sa povesteasca atat de entuziasmati celorlalti si sa fie coada si la usa lor.

De aceea spunem ca TIMPUL (EXPERIENTA) A DEVENIT A IV-A DIMENSIUNE ECONOMICA SI NOUL FOCUS AL ECONOMIEI, DUPA PRODUSE, SERVICII SAU CONSULTANTA.


DESPRE ENTUZIASMUL CU CARE AR TREBUI SA POVESTEASCA OAMENII, DESPRE EXPERIENTA PE CARE LE-AI CREAT-O TU, AR TREBUI SA DISCUTAM NOI, DE FAPT

Ti s-a intamplat vreodata sa mergi intr-o sambata dimineata la piata si sa vezi mai multe tarabe fara clienti si doar una la care erau 8-10 oameni la coada?

Mie mi s-a intamplat.

Si am mers tinta acolo doar pentru ca am vrut sa vad “CE SE DA, DE E COADA” si nu cumva sa ratez .

Ei, bine, asa este si-n viata de zi cu zi si mai ales in afaceri: ne-nghesuim sa achizitionam lucruri, care par ca se termina, dar care nu se termina, de fapt.

Asta invata oamenii ingeniosi la cursul de MARKETING EXPERIENTIAL, asa cum spuneam.

Ca sa vinzi lucruri inovative si diferite, trebuie sa faci mai intai o mai mica aglomeratie si apoi sa creezi rumoare despre ceea ce le-ai oferit, ca sa se creeze o coada lunga la usa ta.


SI CE MAI INVATA INGENIOSII?

Oamenii destepti si curajosi, invata, nu sa manipuleze, asa cum am fost intrebat, ci invata sa-si acorde sansa, de a nu trai frustrati, ca au avut o idee ingenioasa si valoroasa, nu doar pentru el, ci si pentru cei din jur si ea nu s-a concretizat in ceea ce s-au asteptat.

 

CUM AJUNGE MESAJUL TAU DIRECT IN SERTARELE SUPERIOARE ALE MINTII?

sertarele-superioare-ale-mintii

Cand avem lucruri frumoase si interesante de oferit, inclusiv cand suntem cantareti, pictori, fotografi, psihologi sau freelanceri, de orice fel, ceea ce transmitem noi lumii, este sortat in doua tipuri de sertare:

1. SERTARELE SUPERIOARE SI ETICHETATE – acelea in care pui doar informatiile, pe care le vrei neaparat la indemana, pentru ca simti ca-ti vor trebui la nevoie

2. SERTARELE NEETICHETATE – acelea in care pui informatiile la gramada, doar pentru ca le-ai consumat
Ce-ar inseamna ca tot ce transmiti tu, oamenii sa salveze numai in SERTARELE SUPERIOARE ALE MINTII, pentru a te alege mereu ca prima optiune?


SA LUAM UN EXEMPLU DE POZITIONARE SUPERIOARA

Si sa facem un exercitiu de imaginatie, in care tu ai produce niste batoane de cereale cu fructe si te-ai afla pe rafturile supermarket-urilor in asteptarea mamelor, care sa le cumpere pentru copiii lor.

Ce ai scrie in reclame si pe ambalaj, ca sa te diferentiezi fundamental de competitorii tai si sa vinzi cel mai mult si fara prea multa reclama?

Toata lumea scrie:

Corny BIG  /  Baton de cereale cu fructe  /  Baton cu cereale, miere, mere si caise  /  Baton BIO cu cereale sirop de artar si curmale

Ei, bine, toate mesajele de acest gen o vor pune pe orice mamica in incurcatura, pentru ca, daca nu le-a gustat si are in fata 10-12 sortimente, preturi si gramaje diferite, alegerea este un lucru foarte greu.

Ideea este ca atunci cand scaneaza “trailer-ele”, ea sa pretuiasca mai mult oferta ta.

Daca nu ti-a venit inca o idee salvatoare, iata ce ar scrie un regizor de experiente de marketing pe ambalaj:

Baton de cereale cu fructe
PENTRU MAMICI RESPONSABILE
> vezi pe verso sau vezi pe site de ce

In primul rand, daca mamica de scolar este clientul ideal, ea nu a decis neaparat ca batonul este cel ales, pentru ca mai are si alte optiuni, dar ea va citi continuarea, cel putin din curiozitatea de a afla, cum ar putea ea sa fie iresponsabila fata de copilul ei. Deci iata cum ti-ai acordat sansa sa poti da explicatii mai multe ori pe verso ori pe site.

Si acum, cu ATENTIA captata, deja poti sa-i spui ceva mai mult:

> Nu-i mai incarci ghiozdanul si-asa greu cu un mar si cu altceva
> Ai fibre si vitamine, adica exact ce trebuie intr-un singur baton
> E atat de bun, ca nu-l va da colegilor, ca sa-ti arate ca a mancat


ASTEA SUNT PROBLEMELE REALE ALE MAMICILOR DE SCOLARI

> Da, au gentile grele si marul, care-i voluminos, nu mai incape de multe ori sau uita sa manance si marul, pentru ca se joaca.

> Apoi, cand faci un sandwich, nu ai aportul corect de vitamine de care copii au nevoie si nu stii daca sandwich-urile nu le schimba cu niste chips-uri sau cu altceva…
Iata cum ai provocat-o pe orice mamica sa te ia tocmai pe tine in seama, pentru ca i-ai aratat ca stii ce se-ntampla in viata reala, deci esti perceput mai responsabil decat concurentii tai.

Apoi, cu aceasta reduta castigata, lucrurile nu trebuie lasate asa.

Ca sa ai o afacere pe pilot automat, trebuie sa faci mai mult decat atat, dar odata facuti toti pasii, vei descoperi ca ai ajuns numarul unu pe domeniul tau.


PE ACESTI PASI I-AM NUMIT METODA “D.A.I.A. – Hollywood”

Metoda asta are legatura cu toate motivele pentru care nu este bine sa trimiti e-mail-uri informative, in care sa spui oamenilor ca STII SA FACI CEVA, ca POTI SA FACI CEVA sau ca EXCELEZI INTR-UN DOMENIU.

CE, TU AI PLATI PE CINEVA DOAR PENTRU CA STIE CEVA, PENTRU CA POATE CEVA SAU PENTRU CA EXCELEAZA INTR-UN DOMENIU?

EU NU AS FACE ASTA, decat daca imi demonstreaza cu takent cum, cu ceea ce stie, cu ceea ce poate sau prin ceea ce exceleaza, imi rezolva o problema arzatoare in mod superior.

Cand omul are milioane de oportunitati doar la un click distanta, cand stirile abunda de lucruri necurate, pericole si amenintari si nici nu stii ce stiu oamenii carora te adresezi, singura sansa este sa creezi o bomba cu ticait descrescator.

Ce, nu ti s-a intamplat sa te uiti pe un post si la pauza sa comuti pe altceva, unde era o scena cu bomba, care ameninta un oras?

Eu am patit asta si am ratat o emisiune, care chiar ma interesa si am ajuns la o singura concluzie:
In viata castiga doar cel care stie sa reseteze prin “ticaitul bombei” lui, celelalte ceasuri ticaitoare. Adica acele lucruri marunte, care ne distrag mereu atentia de la ceea ce este esential, exact asa cum ti-am aratat mai sus.

Ideea este ca nici nu poti sa-l contactezi pe un om, despre care stii sigur ca are niste probleme, pe care tu le-ai putea rezolva si sa-i spui: Omule, vezi ca ai o problema, pe care numai eu ti-o pot rezolva intr-un mod superior, nu-i asa?

Daca ti se pare interesant ceea ce ti-am spus si vrei sa descoperi magia unei astfel de gandiri, care schimba povestea si-i aduce pe oameni din FILMUL LOR in FILMUL TAU, solicita-ne pdf-ul intitulat:

DE CE ORICE AFACERE POATE FUNCTIONA PE PILOT AUTOMAT

CONTACT

6 + 15 =

0 Comments