Poate ca nici nu trebuie sa apelezi la consultanta in marketing si nici sa fii specialist in marketing, ca sa-ti dai seama ca:

Oamenii nu te platesc nici pentru ca stii, nici pentru ca poti si nici pentru ca excelezi intr-un domeniu, dar vor scoate din buzunar toti banii, pe care-i meriti, daca ii ajuti sa-si constientizeze problema si pe tine ca un rezolvator cu metode superioare...

Creativitate in marketing – Seminar si Workshop

Pentru ce vii la un curs de creativitate?

Cand ii intrebi pe oameni, de ce au venit la un curs de creativitate, aproape 90% declara ca vin pentru creativitate, ca scop in sine.

In viata reala, insa, creativitatea este folosita in proportie de 90% pentru salvarea afacerii si nicidecum pentru a fi mai creativ in termeni absoluti si asta tratam noi, de fapt la acest seminar.

Da, oamenii, cand se lanseaza in afaceri, isi iau acest curaj, tocmai pentru ca se considera si ei cel putin la fel de creativi, ca si ceilalti, spunand: “Daca Xulica a putut, de ce sa nu pot si eu?” si nu pot decat sa le dau dreptate.

Ceea ce se intampla pe parcurs, demonstreaza ca nu de creativitatea de a dezvolta un produs spectaculos era cea mai mare nevoie, ca sa si prosperi, pentru ca m-au vizitat sute de oameni, care au avut idei spectaculoase si nu au castigat de pe urma lor, ci de asezarea unui produs potrivit in lumina potrivita, astfel incat el sa se vanda singur.

De aceea sustin ca, adevarata creativitate in marketing este exact atunci cand stii sa-i faci pe oameni sa vorbeasca despre produsele, serviciile sau consultanta, pe care le oferi.

Sensul marketingului cu specialistul Peter Drucker

0 Comments

CONTACT

14 + 10 =