Ca sa fii cel mai bun consultant pe domeniul tau

trebuie sa exploatezi cheia in care este data cea mai simpla definitie a antreprenorului. Mai precis: *ANTREPRENORUL ESTE CINEVA CARE REZOLVA PROBLEMELE OAMENILOR, FACAND DIN ACEASTA UN PROFIT*. De aici incepi sa regizezi totul, ca sa-i ajuti sa te descopere ca pe cel mai bun rezolvator.
R

CONSULTANTA IN MARKETING

Prin consultanta in marketing te ajut sa descoperi problemele din spatele problemelor oamenilor si te pozitionez ca pe cel mai bun rezolvator, astfel incat acestia sa te recomande astfel tuturor…

R

Consultanta in MARKETINGUL SERVICIILOR

Pentru ca oamenii sa devina dependenti de serviciile tale, trebuie sa le arati mai intai cat de mare este problema pe care le-o rezolvi si apoi te vor vedea ca pe cel mai bun rezolvator. Arta de a regiza cat mai dramatic descoperirea aceasta este secretul prosperitatii tale.

R

Consultanta in MARKETINGUL PRODUSELOR

Pentru ca oamenii sa devina dependenti de produsele, pe care le oferi, trebuie ca, mai intai, sa le descopere, astfel incat momentul ajungerii in posesie sa para un eveniment. Doar asa vor povesti si celorlalti…

R

Consultanta in OFERTARE

Daca Picasso a vandut ciudatul tablou “Dora Mar cu Pisica” cu 95 milioane de dolari, atunci inseamna ca nu conteaza ce vinzi, ci la cine ajunge mesajul tau si cum il pregatesti pe cumparator sa vada posesia lui ca pe un eveniment.

Adrian Stavriu trainer este aici
Adrian Stavriu trainer este aici
R

Consultanta in BRANDING

Daca ti-ai propus ca oamenii sa-ti indrageasca brandul atat de mult, incat sa se identifice cu el, atunci trebuie ca atitudinea pe care o transmiti prin el sa fie ceva molipsitor. Cu forma “contagioasa” a acestei atitudini putem noi sa te ajutam.

R

Consultanta in VANZARI

Cand te hotarasti sa vinzi ceea ce ai creat, te pregatesti sa arati lumii cum esti tu de fapt. Noi ii ajutam pe membri sa aseze atat de bine lucrurile, incat vanzarea sa se faca de la sine, chiar daca ti se pare greu de crezut asa ceva 🙂

R

Consultanta in OBTINEREA DE PARTENERIATE

Atunci cand esti sigur ca ai ceva valoros de oferit nu trebuie sa reinventezi apa fiarta, ci sa inveti sa gasesti atat partenerii ideali, cat si motivele ideale, pt. care nu ar rata un parteneriat cu tine.

CONTACT

4 + 5 =